Skip to main content

Hallo,

 

een vriend van mij heeft geen intrnet, maar wel vast bellen van KPN. Ik heb gezien dat hij glasveel voor de deur heeft. Hij wil zelf internet gaan nemen dus is mijn vraag, hoe kan hij zijn huidige telefonie omzetten naar internet bellen met behoud van nummer en ook nog eens extra snel internet erbij?

 

Goedemorgen beste AlexanderAI.dan zal u een hussel abonnement moeten nemen. die heb ik zelf ook snel internet en tv en via glasvezel bellen. U kan kpn gratis bellen 0800 0402. en wat u wensen zijn. wel kom op het forum succes straks .en u kunt u tefoon nummer behouden. 😀👍


Kpn bellen? Wat archaisch, dan maar xs4all, daar kan je het wel bij elkaar klikken.


Xs4all beste is nu ook kpn. 😉


dat xs4all kpn is dat is natuurlijk alweer dik 10 jaar, maar daar kan je klik klik klik doen en je hebt glasvezel en zetten ze je telefoonnummer over, geen gezeur en klaar. Probeer maar eens telefonie om te zetten bij kpn. succes.


@Alexander Al : Dat had (waarschijnlijk) bij ons ook wel gekund. Je kunt op kpn.com een bestelling plaatsen en aangeven dat je een bestaand nummer mee wilt nemen.

Ik begrijp dat er nu gekozen is voor XS4all. Ik ga er van uit dat alles netjes opgeleverd gaat worden. 


Vast wel, maar he moet moeilijk doen en xs4all heeft dat gewoon als een optie. Kennelijk wil kpn geen klanten.