Skip to main content

Ik heb nu een anderhalve maand internet en interactieve televisie van KPN. De reden dat ik gekozen heb voor KPN is de belofte van stabiel en snel internet via glasvezel, maar ik kan niet zeggen dat er hier sprake van is.

Binnen deze anderhalve maand heb nu voor de vierde keer een storing die langdurig aanhoudt. Ik  werk zelf veel thuis en zou als klant moeten kunnen vertrouwen op de verbinding, echter is dit totaal niet het geval. Daarnaast heb ik voor de laatste storing niet eens een compensatie aan kunnen vragen omdat er constant een probleem optreedt. Het komt bij mij eerder over alsof er geprobeerd wordt om het klanten te doen vergeten dat zij recht hebben op compensatie voor de storing.

Ik wil graag eindelijk eens een keer weten wat de problemen zijn waardoor er zoveel storingen zijn en of dit nog vaker gaat voorkomen en wat er voor oplossing geboden zal worden vanuit KPN om mij tegemoet te komen, want 4 keer in 1,5 maand is onacceptabel. 

Hi @J.Morman, welkom hier. 

Dit hoort zeker niet. Laten we bij het begin beginnen om het eerst op te lossen, een vergoeding komt later nog. 

Gaat het hier om WiFi of via een UTP kabel? Werkt je televisie nog wel als je dit ervaart? Zou ik ook mogen weten welke modem je hebt? En heb je deze ook al eens gereset


Hi @Alex_P,

Het betreft hier zowel de draadloze als bedrade verbinding die niet werken. Ook interactieve televisie werkt dan uiteraard niet, daar dit natuurlijk. Resetten haalt niks uit bij een storing.

 

Ik heb overigens een KPN Box 12. Vandaag is er wederom een storing gemeld. Ik ben er nu wel een beetje klaar mee eigenlijk.


Hallo @J.Morman, als de storing zich voordoet, kan je dan op je router en je glaskastje zien welk lampjes er uit en aan zijn of knipperen?


Het hoort in ieder geval niet zo. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken. Ik adviseer je ook om op het moment dat de storing optreedt om even te bellen zodat we live kunnen meekijken. Het gratis nummer is 0800 0402.

Ik hoor graag van je.


Hi @Alex_P,

Ik geloof dat alle relevante info aangevuld is.

Als er weer een probleem is zal ik contact opnemen.


Hi @Alex_P,

Ik geloof dat alle relevante info aangevuld is.

Als er weer een probleem is zal ik contact opnemen.

Ik sta voor je klaar. Werkt alles voor nu goed?