Skip to main content

Hallo,

 

Vandaag zou de ondergrondse komen om mijn ADSL kabel aan te leggen, maar deze zijn niet komen opdagen.

Heb contact opgenomen met klantenservice via telefoon, maar die leek er niet al te veel in thuis te zijn.

Heb een ticket van de ondergrondse, maar daar werd geen aandacht aan besteed aan de telefoon. Ze zeiden dat er geen afspraak was ingepland en dat ik binnen 3 dagen gebeld zou worden.

 

Het lijkt mij toch dat er met het ticket nummer gecontroleerd moet kunnen worden dat er een afspraak is en waarom er niemand gekomen is? Waarom krijg ik anders een ticketnummer?

 

Vrij frustrerend dat er niemand iets vanaf weet en dat ik nu nog langer moet wachten. Ook aangezien ik de dag thuis heb moeten blijven en de buren gevraagd heb voor vandaag ergens anders te parkeren ivm de werkzaamheden.

 

Zou iemand me hier iets meer duidelijkheid kunnen geven?

Hoi @Smel . Welkom op het forum.

Wat jammer dat je voor niks bent thuisgebleven en dat er zo slecht gecommuniceerd wordt :-(

Ik wil graag achterhalen wat er mis gaat. Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?

 


Hallo @Erwin_ 

 

Mijn profiel is aangevuld.

Ik hoop dat je kunt vinden waarom ze niet zijn gekomen en wanneer ze wel kunnen komen.


Ik krijg nu wat tegenstrijdige berichten. Ik zie dat er vandaag contact met de afdeling opzeggingen is geweest? Klopt dat?

Wat ik kan vertellen over de ondergrondse: Het laswerk is afgerond en er is een nieuwe monteur ingeboekt op 28 september tussen 10:00 en 12:00 

Ben jij hier van op de hoogte?

 

 


Hallo @Erwin_ 

 

Vandaag is mijn mobiel abonnement opgezegd, aangezien de ondergrondse vandaag gebeld had en gelijk is gekomen, dus ik heb mijn vast internet vandaag aangesloten gekregen :)

 

Slechte communicatie, maar het is uiteindelijk opgelost.

 

Bedankt voor je hulp 


Ah, dan werd ik door die opzegging op het verkeerde been gezet. :-)

Is de monteur nog wel wenselijk? Of zal ik die annuleren? (bij de geringste twijfel raad ik altijd aan om hem te laten staan)


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.