Skip to main content

Hoe kan het, dat KPN blijft mis-communiceren, wanneer er sprake is van een tijdelijk einde van een overeenkomst ivm een tussenverhuizing. Gedurende een half jaar zijn wij niet bereikbaar geweest voor een overeenkomst met KPN. Ik heb iedere maand getracht KPN dit duidelijk te maken en het is me niet gelukt. Kortom, de rekeningen bleven naar het oude adres gaan. Wel heb ik iedere keer excuses aangeboden gekregen en er zou wat gaan veranderen. Thans, reeds twee maanden verblijvend op ons nieuwe  adres, heb ik nog steeds geen overeenkomst zoals afgesproken met KPN. Wel weer beloftes, excuses, terugbetalen enz. maar dit gebeurt niet. Ik ben wel 2 keer geconfronteerd geweest met medewerkers die de hoorn op de haak gooiden. Tot overmaat van ramp was een schriftelijke klacht indienen op de klachteninformatiesite wel mogelijk, alleen werd deze niet doorgelaten door de server!!! Ik ben meer dan 50 jaar klant bij KPN en ga er nu mee stoppen. Ik ga naar een ander en zal niet schromen mijn gehele verhaal te publiceren. KPN, je hebt niets gedaan met al mijn klachten.

Wat een slechte communicatie is er intern, de medewerkers van klantenservice, technici, back office en noem maar op krijgen te weinig informatie door, of men begrijpt het niet, maar ik ben geduldig geweest vanaf maart 2020 tot nu toe, dus bijna 1 jaar.

Wellicht bereik ik op deze manier een manager binnen uw organisaatie, maar ik ben bang van niet.

Dit is het, forum. Een goede nacht toegewenst door een verdrietige KPN klant.

Welkom op het forum @Adriaan M en excuus dat het moet onder deze omstandigheden. Ik wil voor je kijken wat ik kan doen om dingen zoveel mogelijk te repareren. Zou je in ieder geval je profiel in kunnen vullen zodat ik de geschiedenis na kan lezen? Zou je daarnaast nog even kort willen aangeven wat het gewenste eindresultaat is? Ik snap dat die laatste vraag wat direct is maar ik zou graag een duidelijk doel willen hebben waar we samen naartoe kunnen werken om je weer een tevreden klant te kunnen maken. Laat het hier even weten dan help ik je verder.