Skip to main content

Wat een extreem slecht bedrijf is KPN toch. Had Telfort, nooit problemen. Maar nu moest van KPN naar glasvezel overstappen omdat binnen geruime tijd geen koper kabel voor internet meer aangesloten wordt.
Telfort werkte prima. sinds ik KPN glasvezel heb (gedwongen) valt mijn modem regelmatig uit.
heb eerst met de klantenservice gebeld:
kpn: oohh u heeft storing, wij gaan een monteur sturen die gaat dit oplossen. u wordt morgen gebeld  voor een afspraak.

Twee dagen later wordt ik gebeld door KPN:
Kpn: een monteur sturen? nee dat doen wij niet, dit doen wij alleen indien u bereid bent de kosten te betalen.
ik: kosten betalen? de  klantenservice heeft gezegd dat een monteur langs komt om dit op te lossen
Kpn: dit is een miscommunicatie. wij sturen nooit direct een monteur, maar als u nu uu modem naar de meterkast verplaatst dat kunnen wij checken of de storing nog aanwezig is.(dit is een probleem omdat al mijn aansluitpunten van de Tv en van internet in de woonklamer zijn) ca 6-7 meter van de aansluitpunten. na u kunt de kabels toch op de vloer laten liggen voor 2 a 3 dagen. ik stuur wel kabels toe en direct ook een nieuwe Xperia box dan zien wij of de box mogelijk kapot is. 
De xperia box komt morgen tussen 10:45 en 12:45. het is een inruilactie dus u moet de oude box weer meegeven. (goed ik was niet blij maar heb geen andere keus)
Eén dag later 13:45 uur.
alleen kabels geleverd geen  xperia box.
Ik opnieuw bellen.
Kpn: nee mijn heer dit is helemaal niet afgesproken u moet eerst de box in de meterkast zetten daarna krijgt u mogelijk een nieuwe box.
Mijn pet valt ervan af
Bij dit bedrijf weet de rechter hand niet wat de linker hand doet.
Nooit zo een slechte service gekregen.
Ik overweeg al mijn abonnementen op te zeggen (toch circa 120 euri per maand)
Wat een slecht bedrijf, absoluut af te raden.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Hoi @Jean-Marie666, welkom. 

Jemig, Het helpt natuurlijk helemaal niks als iedere medewerker wat anders zegt :disappointed_relieved:. Zullen we samen eens kijken wat we er aan kunnen doen? 

Wat voor Modem heb jij momenteel? En vallen alle diensten uit of alleen jouw wifi? 


de modem valt uit en start dan opnieuw op. Is niet ernstig wel vervelend als de modem 3 - 4 keer per dag opnieuw opstart. 

Heb nu zoals gevraagd door KPM de modem circa 3 dagen in de meterkast geplaatst. Ietsjes minder uitvallen van modem, maar nog niet opgelost.

 

Ik heb een T12 modem. 

Gaat u dit nu oppakken of moet ik via de normale weg verder?

 

Groet J-M.


Ik (en mijn collega's) kijken met je mee. 

Als het modem uitvalt, valt dan alles uit? Dus ook het bekabelde internet en de TV? Of valt dan alleen het Wifi signaal weg? 


vandaag is een monteur geweest, heeft de V12 modem door een V10 modem gewisseld. Dit om te proberen of de fout in de V12 modem zit. Echter verlies ik nu 500 Gb/s aan snelheid via wifi. Is en Killer 5 modem maar heb een Killer 6 nodig. Ik hoop dat na de test (circa 7 dagen) ik een nieuwe functionerende V12 modem ontvang want anders is de snelheid waarvoor ik nu betaal gehalveerd. Dit kan niet de bedoeling zijn. Dus maar weer afwachten.