Skip to main content

Beste KPN, 

Gisteren is er een verkoper aan de deur geweest bij mijn moeder. Mooie praatjes en zou een voorstel doen. Ze zou er over nadenken. Einde middag ontvangt ze een mail met de bevestiging van haar bestelling en pfd bestand met verificatie code. 

Vandaag geprobeerd om te annuleren maar na 2 klantenservice nummers en 6 medewerkers verder. Niemand die de bestelling kan annuleren. Ze wil gewoon aanspraak doen op de wettelijke 14 dagen bedenk termijn. Zo moeilijk lijkt het me toch niet. 

Goedemorgen @Kay.w en bedankt voor je bericht!

 

Dat zijn geen praktijken waar je blij van wordt of die je van ons mag verwachten dus ik dat opzicht schrik ik hier ook wel een beetje van. Welk nummer heb je gebeld om te annuleren? Als je belt met 0800 0402 en vervolgens inspreekt dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de afdeling die dit in gang kan zetten. Zij zouden deze bestelling gewoon moeten kunnen annuleren. Werd er ook nog aangegeven waarom het niet kon worden geannuleerd? Als je moeder binnen de 14 dagen zit dan moet dit namelijk gewoon kunnen!


Hoi @Kay.w , wat is op dit moment de stand van zaken?


Hoi @JanZ_ 

Er is telefonisch contact geweest en de bestelling zou geannuleerd worden. Alleen nog geen bevestiging via de mail ontvangen. 

 

 


Bedankt voor de toelichting :)

Ik zag ook dat je je profiel had ingevuld; zijn de gegevens hier je eigen gegevens of die van je moeder?


@JanZ_

Dit zijn mijn eigen gegevens. 

Postcode huisnummer 

********


Hallo @Kay.w , ik heb je bericht aangepast omdat de postcode & huisnummer nu openbaar stonden. Op die postcode & huisnummer kan ik niks vinden in onze systemen. Je zou denken dat dat goed nieuws is maar normaal gesproken kan ik iets terugvinden, ook wanneer een aanvraag is geannuleerd. Je weet zeker dat dit de juiste postcode & huisnummer waren?