Skip to main content

Ik ben even benieuwd of het normaal is dat als ik meerdere keren gezegd heb dat ik niet gecontracteerd wil worden door KPN op wat voor manier dan ook dat er gewoon doorgegaan wordt met bellen en aan de deur komen. Lijkt op stalking dit, ik was ook in de veronderstelling dat dit niet meer mocht van de wet. Ik zie graag dat dit per direct stopt.

Ook vraag ik me af of buiten de successen die dit schijnbaar oplevert er ook meegenomen wordt in de cijfers hoeveel mensen nooit iets in de toekomst van KPN zullen gaan afnemen door dit ongewenste gedrag. Ik ben er daar iig 1 van.

Goedemorgen @Koen van Velzen, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community, al is de aanleiding natuurlijk allesbehalve fraai.

Om maar meteen met de deur in huis te vallen; nee, dat is niet normaal. Zeker niet wanneer je dit meerdere keren hebt aangegeven. Ik wil dan ook alles doen wat binnen mijn macht ligt om er voor te zorgen dat dit voortaan niet meer gaat gebeuren. Daarvoor heb ik echter wel je postcode & huisnummer nodig. Als jij je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan ga ik hiermee voor je aan de slag. 


Reageer