Dit is mijn verhaal, ik heb een monteur op bezoek gehad toen ik erachter kwam dat er geen signaal zat op de aansluiting binnen de woonkamer. (Tijdje leeggestaan, net verhuisd)
Zelf heb ik al meer dan 20 jaar ervaring in netwerkomgevingen als beginnende als firewall engineer tot CTO.
Modem V12 werkte gewoon, nieuw uit de doos niks mis mee. Kwam de monteur even kijken, ik had geen tijd en moest weg en mijn vader had getekend (niet wonende op het adres)
Kom ik terug, hangt het modem niet in de woonkamer, (waar de aansluiting zou zijn) maar in de kelder(?) omdat hier de lijn binnen kwam (klopte idd)
Maar goed, daar hangt dus een ZTE v10 met reden:
Kapotte V12
De monteur zei nog deze is eigenlijk beter, heb ik ook thuis en is eigenlijk voor bedrijven, krijg je normaal niet zomaar, zo van hij heeft ons gemats.
Dus gloednieuwe V12 ging terug de doos in, en meegenomen. Werkte gewoon hoor, zelf getest.
Wat vind u hier van, kan dit zomaar?
Kan ik hier een klacht over indienen? Ik heb extra wifi versterkers moeten aanschaffen, (wie hangt een wifi modem nou in een kelder) en de ZTE heeft geen functie om een tijdslot op het apparatuur van mijn kinderen in te stellen alleen een simple wifi on en off schema, maar ik heb het ook bekabeld.