Skip to main content

Afgelopen vrijdag een collega gesproken, en die gaf idd aan, na meting, dat het onstabiel is. Zou vrijdag nog teruggebeld worden, maar jammer helaas, niet gebeurt.

Nu vandaag weer een andere medewerker gesproken, en die zegt gewoon, dat het internet altijd tussen 20 mb en 200 mb zal schommelen. 

Vreemd, zelfs onze oude telefoon lijn was stabieler.

Op 13 mei een mail gehad, dat we gratis naar 1 gig zouden gaan, is niet gebeurd.

Al met al waardeloos en geen oplossingen maar afwimpelen.

Als klant proberen ze je van alles te vertellen, maar hulp, ho maar.

Al zo vaak alles gereset en opgestart, waardeloos.

De 200 mb halen we nooit. Het fluctueert van 5 mb tot 138 mb en vice versa.

Tv modem beneden, start elke ochtend automatisch opnieuw op, en boven, nooit problemen.

Beeld wordt soms heel blokkering onderin, omdat de snelheid dan weer te laag is.

Ik zou het graag zsm opgelost willen hebben, zodat alles gewoon stabiel is, en anders stuur ik de hele mik mak terug, en ga naar de concurrent.

Wij laten ons niet afwimpelen, want daar worden wij niet warm of koud meer van.

Leuk al die ingehuurde telefonistes, die niet eens voor kpn werken, maar voor externe bureaus, die de eerste lijns telefoontjes aannemen.

Leidinggevenden van kpn krijg je nooit aan de lijn, het kastje naar de muur principe gaat gewoon door.

Voor dik €700 per jaar,ag je toch wat terug verwachten lijkt mij.

Maar het vertrouwen is weg, en daar zal kpn echt wat aan moeten doen 

 

Ben benieuwd wie het oppakt, en serieus te werk gaat, denkt in oplossingen, ook out of the box.