Skip to main content

xs4all  ging over naar kpn vanaf dat moment onstabiel int en geen dag fatsoelijk tv kunnen kijken.  xs4al heeft mij devolos verkocht voor 225 euro en die zijn nu waardeloos  kpn bied geen oplossing terwijl ze ditwel opde site hebben gezet.ikciteerindien nodigzal er een nieuw modem asmede wificersterkers worden geleverd. het komt er op neer kpn beweerd dat het niet aan hun ligt  en dat er een monteur kan komen a 50 euro per drie kwartie en vervolgens 15 euro per volgend kwartier. dus ik ben noodgedwongen over gezet en kpn zegt zoek het uit  diverse malen kontakt gehad en je word niet terug gebeld ze hebben nog wel het lef te bellen  om te vragen of ik mee wl doen aan een tevredeheids onderzoek  ik liet direct merken dat ik in het geheel net te spreken was over kpn  en direct werd de verbinding verbroken. ik ben weg ik stap over naar een andere providor  en een goeie porvidor alsxs4all weg en 225 euro aan devolo,s  de letters kpn staan wellicht voor *** providor nederland. onbeschofte zeer arogante medewerkers  die werkelijk niets kunnen of willen oplossen.  en de gemiddelde wacht tijd 20 tot 30 minuten. Hoe maak je iets goeds werkends kapot nou simpelweg kpn heten een een goed werkende divisieuit ***nijd opheffen. ik ben er klaar mee  de groeten kpn.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid van je topic, scheldwoorden verwijderd ivm ongepast taalgebruik

Als u praat zoals u schrijft dan helpt niemand u. Succes bij de nieuwe provider en ik wens uw nieuwe provider succes met u als klant. 


Misschien ligt het wel aan uw TV?