Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben zojuist naar dit forum verwezen door de klantenservice. Op 29 september 2020 is er een monteur geweest voor ons internet en die heeft niks gedaan, enige wat eruit kwam was dat we maar ca. 250 Euro moesten neerleggen voor super wifi want de wifi kastjes die we in 2019 door een KPN monteur hebben aan laten leggen slecht zouden zijn (hiervoor trouwen ook moeten betalen  in 2019). Was het hier niet zo 1,2,3 mee eens, was ook niks echt nagekeken door de monteur, en gaf aan dat ik de klantenservice wilde bellen maar daar had de monteur geen tijd voor eb is weggegaan.

Wederom de klantenservice gebeld want probleem was en is nog steed niet opgelost en er werd me netjes uitgelegd dat KPN gratis een andere monteur zou sturen, valt onder garantie want probleem was/is niet verholpen en binnen gestelde termijn en de wifi versterkers die we vorig jaar van KPN en door KPN hebben installeren zouden nog prima moeten zijn (hiervoor hebben we in 2019 ook moeten betalen zowel voor de kastjes als monteur). Er werd me uitgelegd de bon van de eerste monteur aan de 2de monteur te laten zien zodat de 2de monteur dit juist kon inboeken. De 2de monteur kwam op 7 oktober , ik liet de bon zien van de eerste monteur , echter gaf de 2de monteur aan hier niks mee te kunnen doen en liet dit ook zien dat het niet mogelijk was voor haar om dit aan te passen. Ze legde ook uit dat schijnbaar de klantenservice dit niet weet want wij waren al de zoveelste die ze het uit moest leggen dat dit voor een monteur niet mogelijk is. De monteur gaf als advies wederom de klantenservice te bellen om te voorkomen dat het toch 2 keer in rekening gebracht zou worden. Dus wederom de klantenservice gebeld op 8 oktober en er werd me uitgelegd mevrouw geen zorgen dit gaat goed komen ik zie het in het systeem staan en zet het er nogmaals bij - u hoeft echt maar 1 x de monteurs kosten te betalen. Als u de factuur krijgt hoort er maar 1 keer monteurs kosten op te staan , wordt er onverhoopt toch 2 keer monteurs kosten berekend belt u dan gelijk met de klantenservice en het wordt gelijk terug gestort..  Vandaag de rekening gekregen en helaas wordt er toch 2 keer monteurs kosten berekend, zoals gezegd gelijk de klantenservice gebeld maar die zeggen dat ik dat via dit forum moet doen.. Graag hoor ik snel van KPN om dit zo snel mogelijk opgelost te krijgen. 

 

Ik kan helaas niks uploaden en of bijvoegen wat volgens de klantenservice wel mogelijk zou moeten zijn via dit chat forum??

(Het is helemaal zuur ook omdat de wifi problemen nog steeds niet zijn opgelost)

 

Alvast hartelijk dank en m.v.g.,

  1. Moll

Welkom op het forum @D.Moll, hoewel de aanleiding minder leuk is :slight_frown:

Ik kijk heel graag even met je mee, zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Ik heb niets meer van je gehoord en hoop dat dit inhoudt dat je het toch via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!