Skip to main content

,s avonds tv en tv ontvanger uitgezet.Volgende morgen aangezet,geen hd signaal meer en geen regionale zenders. 3 maal met kpn gebeld, volgens 1 medewerker nieuwe tv ontvanger nodig, Met deze nieuwe, probleem niet opgelost. Er is een ticket aangemaakt, daarna werd ik gebeld door een echte vakman, probleem zeer snel opgelost door volgens hem mijn profiel te wijzigen ?? Zou t helpen om medewerkers op deze oplossing te wijzen, scheelt een hoop nieuwe tv ontvangers en ergernis bij de klant.!!

Hi Anton, welkom op het forum. 

Allereerst, fijn om te lezen dat alles goed werkt. Wat jij aangeeft is een prima suggestie, zou ook bekend moeten zijn. Ik vermoed dat dit zo is gelopen nu doordat dit zeer sporadisch optreedt en mijn collega hier niet aan heeft gedacht. 

Dat neemt niet weg dat dit voor klanten voor ergernis zorgt. Daarvoor mijn oprechte excuses. 

Dankjewel voor de genomen moeite om dit hier aan te geven. Zou je je profiel willen invullen? Dan kan ik in ieder geval achterhalen met wie jij contact hebt gehad en dit persoonlijk terugkoppelen.


Wat ik vergeet te melden is dat  het HD signaal weer terug is, maar de regionale zenders niet!


@Knorremans @anton Knorremans 

Heb je helemaal geen regionale zenders meer? Of heb je er minder?

Als nieuwe klant heb je tijdelijk alle 13 regionale zenders. Na ongeveer een maand heb je alleen nog maar jouw eigen regionale zender, de zenders van aangrenzende provincies en Omroep Friesland. Plus mogelijk nog een enkele  lokale zender. 


@anton Knorremans @Knorremans

Heb je nog wel jouw eigen regionale zender? 


Tv Rijnmond zit normaal op kanaal 513, met keuze 513 op afstand bediening word 538 op tv zichtbaar , verder alleen 510 AT 5 en 502 omrop fryslan


Heb je niet bepaalde zenders verborgen staan in jouw zenderlijst?

 


In de zenderlijst ontbreken de regionale zenders die met de postcode check wel geleverd zouden moeten worden !


Dan ga ik daar onze technische mensen voor aanspreken. Mag ik van jou nog het serienummer van de nieuwe ontvanger? Dit kun je op de onderkant vinden. 


VIP 2952 M11529TWH339


In welke provincie ben je woonachtig, Knorremans?

Welke regionale omroepen ontvang je bij KPN in je provincie.


Dankjewel, ik heb dit ook in de ticket toegevoegd die nog open staat bij de technische dienst. 


Thanks en maar weer afwachten,🥴