Skip to main content

Onze modem die we net een paar maanden hebben valt telkens weg … geen wifi geen internet en geen televisie meer ! Soms is het 10 seconden soms ook minuten lang … dit is nu al vanaf vorige week vrijdag en we worden er nu eerlijk gezegd wel een beetje moe van ! Wie kan ons helpen … 

Oja en opstarten resetten alles is al geprobeerd die procedure gaan we niet meer volgen dat is dagelijks gedaan en helpt niet 

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

nou dit heeft ook weinig zin zie ik hier … 

 


nou dit heeft ook weinig zin zie ik hier … 

@Ingridhoogewerf . I.i.g. welkom op het forum.

Je kan na 2 uur toch nog geen antwoord verwachten. Dit is niet iets wat mede-klanten kunnen oplossen. Dus laten we het aan de kpn-moderators. Maar hun wachtrij is wel zo'n 4 dagen.

Sneller is wsl even bellen. Het gratis nummer is 0800-0402.


Welkom @Ingridhoogewerf  op ons forum!

Dat is inderdaad geen fijne situatie! Ik wil graag even met je meekijken. Zou je hiervoor je  willen invullen met de benodigde gegevens?
Geef je hier een reactie zodra je dat klaar hebt zodat ik op onderzoek voor je kan gaan? :mag:


Hoi Nico, 

wat moet ik invullen? 

 

groetjes Ingrid 


nou dit heeft ook weinig zin zie ik hier … 

@Ingridhoogewerf . I.i.g. welkom op het forum.

Je kan na 2 uur toch nog geen antwoord verwachten. Dit is niet iets wat mede-klanten kunnen oplossen. Dus laten we het aan de kpn-moderators. Maar hun wachtrij is wel zo'n 4 dagen.

Sneller is wsl even bellen. Het gratis nummer is 0800-0402.

sorry Peter, ik dacht dat hier de moderators aanwezig waren ! 


Voor @Nico_  even je profiel hier op het forum invullen. Dan kan ie je opzoeken in de systemen. (bij mij wel linkje, :grin: )


Ik heb mijn adresgegevens e.d. bijgewerkt … Nu heb ik van de week al iemand aan de telefoon gehad en die dacht dat het in de kabels zat … nu heb ik dus een nieuw telefoonkabeltje besteld omdat hij dacht dat het daaraan lag maar wat deed hij zonet ; jawelll weer uitval ! Ik werd wel gewaarschuwd door hem dat als er een monteur moest komen dat we dan als het aan een kabel lag dat we dan zelf moesten betalen . De ene kabel ligt het dus niet aan en ik denk toch niet dat de doorsnee Nederlander weet of er een kabel kapoet is of niet hihi … Het enige wat mij dus logisch lijkt is dat het in dat kastje zit … maar ja ik ben ook maar een leek daarin , alhoewel deze leek wel heel veel problemen al met de kastjes gehad heeft en er hier een klein beetje zat van begint te raken met 2 pubers die gillen als er geen wifi is :rofl:


Ikzelf heb ook de verdenking op het modem. Welke heb je: V9, V10, V10A of BOX 12? Een ben je verbonden via glasvezel of koperaansluiting?


Wij hebben de V10 … gewone aansluiting , geen glasvezel

 


Ik heb ook de V10. Speelt al enkele jaren hier. (2 of 3 ofzo). Beste modem tot nu toe! Maar ja…..

Zijn de lampjes op de V10 dan ook uit als je geen TV, en wifi meer hebt?


Ja de wifi gaat soms helemaal uit! Die krijg ik wel weer aan als ik op de zijkant op het knoppie druk maar irri is het wel


Dan lijkt mij het modem toch niet echt oké, @Nico_ .


@PeterG  dankje inderdaad, bij mijn reply was de link weggevallen  :disappointed_relieved:  #foutjebedankt!

Dankje voor het invullen van je profiel @Ingridhoogewerf ! Ik heb direct daarna enkele testen op de verbinding losgelaten en stuitte inderdaad op wat problemen met de verbinding. Nog geprobeerd om telefonisch contact met je te krijgen, maar helaas niet gelukt :pensive:
Ik heb een notitie in de systemen bij je account achtergelaten. Neem even telefonisch contact met ons op op 0800-0402, mijn collega weet dan direct wat te doen om richting de oplossing te sturen!


Dank je wel Nico , ik was even buiten! Ik zal straks even gaan bellen! 

Gr.Ingrid


From time to time you may experience issues with your home WiFi. It's usually easy to fix so here are some common home WiFi problems and the steps you can take Make Sure Your Device Is Not the Problem; Reset Your Router and Modem router is so out-of-date your internet access basically gets cut off.