Skip to main content

op 26.10.2020 mail u kunt overstappen ontvangen  van KPN

 

als ik op de link klik van overstappen in de mail kom ik bij mijn kpn.

 

daar staat alleen mijn mobiel abonnement en niks van producten van telfort ik tv ,internet etc 

Hallo @Veba als je inlogt in MijnKPNkun je je thuisabo toevoegen als product.

 


Echt niet hoor.

ik doe het volgende inlog mijn kpn

daar zie ik mijn twee mobiel nummers abonnementen 

klik product toevoegen krijg dan een link om mijn laatse 3 cijfers van bank in te vullen als ik dat doe krijg ik een rood melding en echt de cijfers kloppen.

 

groetjes  

 


Hallo @Veba , dan ben je nog niet over en nog TFT-klant.

Wacht s.v.p. de mail af vanaf wanneer je precies overgezet wordt, na de migratie krijg je een mail dat je overgezet bent en ben je bij KPN.

Als je inlogt in MijnTelfort, zie je dan nog je gegevens of krijg je dan meteen een melding dat je bent overgezet??

Tijdens de migratie kun je niets aanpassen in je opties of abo.

 


ik ben pas gaan kijken omdat ik niet in mijn telfort in kan loggen.

 

EN OP 26-10-2020 en mail van KPN gehad dat blij mag zijn en gefeliciteerd etc dat ik kan overstappen .

 

en dat gaat dus niet ………..moet ik soms mijn telfort compleet opnieuw bij kpn samen stellen


Hallo @Veba , die mail van ‘dat je kunt overstappen’ kan ik niet helemaal plaatsen, kun je die eens in het forum zetten met je privégegevens afgeschermd?

 

 


 


Hallo @Veba , nu begrijp ik het. In de TFT-periode heb je een wekker laten zetten wanneer je over mag stappen naar KPN i.v.m. einde jaarcontract.

Dat is iets anders dan de automatische migratie naar KPN.

Blijkbaar ben je toch nog niet over naar KPN, anders had je in MijnKPN, behalve je mobiele abo's ook je thuisabo zien staan.

Ik zou even bellen met 0800 0402 of de reactie van een moderator afwachten wat precies jouw status is inzake de migratie.

Succes.

 


Oke bedankt voor je info.

 

maar ik heb geen jaarcontract  en ik helemaal geen wekker in werking gezet .

 

0800 0402 gebeld maar die weten echt niks ervan in ieder geval die ik aan de telefoon had .

 

KPN  schijnbaar te druk voor Telfort klanten .

groetjes 


Hallo @Veba , vreemde reactie van KPN, wacht in dit geval s.v.p. de reactie van een moderator af.

Vul in het privédeel van je profiel s.v.p. je postcode/huisnummer en klantnummer van Telfort in, dan kan een moderator e.e.a. nazien.

Succes.

 


ga ik doen bedankt janD


Hoi @Veba, welkom op het KPN Forum.

De mail die jij hebt ontvangen is een automatische mail die je krijgt wanneer je in het verleden een overstap wekker hebt ingevuld met een medewerker. Wanneer je bijvoorbeeld een mobiel of vast abonnement hebt bij een andere provider kan een medewerker van KPN een klein formulier invullen waardoor je wanneer  jouw contract afloop een reminder en een geheel vrijblijvend aanbod ontvangt. Deze overstap wekker kan tot 2 jaar voor het einde van het contract worden ingevuld. Omdat een medewerker deze handmatig invult blijken de gegevens niet altijd accuraat. Als jij je niet herkent in deze overstap wekker dan kun je de email gewoon negeren, omdat de de wekker al 'verlopen’ is zou je geen verdere soortgelijke emails meer moeten ontvangen. 


mail ontvangen van KPN dat alles gewoon wordt overgezet eindelijk.

 

dus alles positief 


Fijn om te horen dat alles in orde is :grinning:


Reageer