Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb nu al best wel lang gedoe met het Internet in ons nieuwe huis vanwegen onze 3 verdiepingen. Het is nu sinds kort opgelost door 2 nieuwe Wifi versterkers aan te sluiten (rond wit). Nu is het internet sinds dien goed geweest zonder enige problemen maar heb ik uit het niets nu al 1 week verschrikkelijk slecht internet op mijn computer. Deze is met een kabel aangseloten via 1 wifi versterker. Dit is nooit een probleem geweest en ben er dus ook zeker van dat het daar niet aan ligt. Ik heb echt alles geprobeerd en heb nu echt hulp nodig. De wifi is door het hele huis 5 streepjes en hebben we voorderest geen problemen mee. De computer staat op de bovenste verdieping.

 

Hey @T.vandermeer,

 

Wat vervelend dat je slecht internet hebt.

Ik heb gelezen dat dit op een computer word gemerkt, maar is dit met meerdere apparaten? En heeft de laptop sneller gewerkt met internet? Graag zou ik ook een speedtest willen uitvoeren zodat ik/andere forumleden kunnen zien waar we over praten welke snelheid. Je kan makkelijk een snelheid delen door hem uittevoeren via deze url. Klik op start en als deze klaar is, kopieer de link en plaats hem hier. Alvast bedankt!

 

Je  kunt ook gratis bellen naar het KPN nummer. Dit kan via 0800 0402. Of start een chat met een medewerker

Â