Graag al mijn abonnementen opzeggen ivm
sponseren van wapenbeurs. Ik
wil niks daaraan bijdragen, en vooral niet de israƫlische bedrijven die er zullen zijn. Die openlijk onder internationale wet genocide plegen
Graag al mijn abonnementen opzeggen ivm
sponseren van wapenbeurs. Ik
wil niks daaraan bijdragen, en vooral niet de israƫlische bedrijven die er zullen zijn. Die openlijk onder internationale wet genocide plegen
Hoi ā
Welkom op de community van KPN.
Als je wenst om jouw KPN abonnement(en) op te zeggen, i.v.m. de door jouw opgegeven redenen, kun je het beste bellen met de afdeling Opzeggingen en Contractbeheer.
Een medewerker van deze afdeling kan jouw opzegging direct in gang zetten, waarna je een bevestiging per mail krijgt.
Zit je nog binnen deĀ contractperiodeĀ van je huidige abonnement(en), hou er dan wel rekening mee dat er een afkoopsom in rekening kan worden gebracht, voor de resterende maanden dat je contract nog zou lopen, dus tot de einddatum van je contract.
Ben je al buiten je contractperiode, hou dan wel rekening met een opzegtermijn van 1 maand.
Ā
Telefoonnummers:
Openingstijden van de afdeling Opzeggen en Contractbeheer:
Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggenĀ en je wordt doorverbonden.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.