Skip to main content

Hallo, ik gebruik 1 Gbit internet van KPN sinds mei 2023, en 1-2 maanden geleden begon mijn internet de verbinding te verbreken gedurende 1 minuut, precies 1 minuut, en op de computer zie ik, dat is te zien, dat ik geen internet heb ,Ik wacht deze 1 minuut en hij gaat AAN, zonder enige beweging van mijn kant (ik heb een LAN-kabel in mijn computer), ik ben aan het streamen en het is niet goed, ik kan niet gewoon deze 1 minuut wachten. Ik belde naar kpn-service, ze hebben verteld dat ze het probleem zien en dat het probleem van hun kant komt, maar ze weten niet hoe ze het moeten oplossen en sturen me hierheen om een onderwerp aan te maken

Hoi @Edgars Kreipans welkom op het KPN forum, waarbij klanten elkaar helpen.

Elke dag een minuut uitval is wel vreemd, zeker als KPN zegt dat het bij hun vandaan komt. Is het ook elke dag om dezelfde tijd?


Hoi @Edgars Kreipans welkom op het KPN forum, waarbij klanten elkaar helpen.

Elke dag een minuut uitval is wel vreemd, zeker als KPN zegt dat het bij hun vandaan komt. Is het ook elke dag om dezelfde tijd?

Dit gebeurt bijna elke dag, meerdere keren, voorheen gebeurde het in de ochtend, nu begon het in de avond


Vul dan maar vast je gegevens in in je profiel als je dat al niet gedaan hebt. Waneer een KPN-medewerker meeleest, kan die je hopelijk verder helpen.


@Edgars Kreipans Welkom op het forum. 

Erg irritant en bijzonder dat je verbinding steeds 1 minuut wegvalt. 

Ik zag dat je je forumprofiel al had ingevuld en dat je contact met mijn collega's hebt gehad. 

Er is een nieuw modem opgestuurd. Heb je met het nieuwe modem de problemen ook nog?Â