Skip to main content
Beantwoord

Opvragen SIP gegevens lukt niet

  • 15 September 2024
  • 5 reacties
  • 70 keer bekeken

Ik wil overstappen naar een Fritzbox en probeer ter voorbereiding mijn Sip gegevens op te halen.

Voor de goede orde: ik hang nu nog aan de Experiabox V10.

Als ik de gebruikelijke link van KPN naar de servicepool gebruik krijg ik de melding:Zorg dat je thuis bent en verbonden bent met je eigen KPN netwerk.

Ik weet zeker dat ik thuis ben, bekabeld aan de experiabox verbonden ben en geen VPN heb.

Weet iemand raad? Snap overigens niet waarom deze gegevens niet gewoon aan mijn account gekoppeld zijn en dat dit om zo een omslachtige manier moet….

 

Weet iemand raad??

Vreemd, een ander forumlid kampt met hetzelfde, zie link @Dre1958 

 


gelukkig heb je deze tool voor een Fritzbox niet nodig om de telefonie werkend te krijgen.

als je gewoon het KPN profiel als provider kiest, worden de SIP gegevens automatisch ingeladen in de Fritzbox.


Kijk! daar heb ik nu wat aan, gaan we dat morgen proberen.

Blijft het natuurlijk bijzonder dat KPN je naar een van hun tools verwijst, die dan niet blijkt te werken….

 


Vandaag Fritzbox in 20 minuten geïnstalleerd. Installatie verliep als een zonnetje. zo kan het dus ook.


Fijn dat het allemaal gelukt is @Dre1958! En bedankt voor de tip @joey92! Mocht je verder nog vragen hebben stel ze dan gerust.


Reageer