Skip to main content

Vanichtend met de klantenservice gebeld over het opwaarderen van direct online. Zou geregeld worden en we zouden een SMS ontvangen. Er gebeurd echter niks. Bundel is bijna op en op zijn vroegst wordt vrijdag eindelijk de glasvezel aangesloten. 

Zo kunnen we niet werken! Graag met spoed alsnog opwaarderen.

@Robir Welkom op het forum. 

Ik zal dat je je forumprofiel al had ingevuld. 

Ik heb nogmaals een verzoek naar mijn collega's gedaan om het direct online pakket op te waarderen. 

Zij zullen dit zo snel mogelijk in orde maken. 


Vanochtend, niks gebeurd. Tegoed op dus geen internet. Weer bellen. Aardige en behulpzame dame aan de lijn. Keurig opgewaardeerd maar nog altijd geen internet. Alle devices Verbonden zonder internet.

Weer bellen (is al een uitdaging op zich om iemand aan de lijn te krijgen!). Nou moet de SIM kaart blijkbaar opnieuw opgestart worden. Duurt waarschijnljjk 1 dag. Weer 1 dag niet werken. KPN gaan jillie al mijn gederfde inkomsten door jullie incompetentie vergoeden??!! Echt zo waardeloos en slecht bedrijf in tijden niet meegemaakt!

Graag per direct internet!!!!


Weer een dag verder en GEEN internet!! Reageren zit er ook niet in. Dacht dat het eem communicatiebedrijfvwas. Maar het lijkt erop dat ze bij KPN niet weten wat communiceren is. Wat een spijt dat we met KPN in zee zijn gegaan. 


@Robir Wat irritant dat je nog steeds geen internet hebt op de mifi router. 

Is dit ondertussen al wel gelukt? Of heb je nog steeds geen data? 

Mocht je nog steeds geen data hebben, zou je dan het simkaartnummer dat op de simkaart staat die in de mifi router willen invullen in je profiel? 

Bijvoorbeeld onder het kopje "persoonlijke opmerkingen", dan ga ik uitzoeken of ik het handmatig kan oplossen.