Skip to main content

Ik ben vanaf vorige week al aan het bellen met de klantenservice van KPN om de MB's van ons noodpakket opgewaardeerd te krijgen. Tot op heden is er nog niets toegevoegd.

Het duurt steeds langer voordat ze bijgevuld worden. Ik ben er nu wel klaar mee om steeds te 'zeuren' of ze aub aangevuld mogen worden. Ik werk vanuit huis en nu de kinderen  vakantie hebben, kunnen ze niet eens een spelletje doen op de PS of tablet.

Ben in staat om alles bij KPN op te zeggen. Zowel zakelijk als privé. We betalen ons oude TV abonnement al ruim een jaar door, zodat we gebruik konden maken van het noodpakket. Heb zelf digitenne aangeschaft omdat de TV van het noodpakket ook niet werkte.

Ben er echt klaar mee!!!!

Beste @1980CvR, welkom! Wat jammer om te lezen dat dit je zoveel moeite kost! Ik kan me voorstellen dat je er wel klaar mee bent. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik graag met je mee. Wat is er mis met de Digitenne uit het noodpakket? Wil je ook dat ik daar nog naar kijk? 


We zijn de aankomende dagen wat minder op het forum aanwezig i.v.m. de feestdagen, dus mocht je te lang moeten wachten op je respons, adviseer ik je toch om opnieuw te bellen met 0800-0402. We zijn wel gewoon alle dagen aanwezig, dus we komen hoe dan ook vanzelf aan je bericht toe. 


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, dus ik hoop dat het inmiddels allemaal in orde is. Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?


Bij deze wil ik vragen wat de beste manier is op mb's bij geschreven te krijgen op mijn noodpakket. Ben er bijna door heen en wil niet tot op het laatste moment wachten,  aangezien ik 2 pubers van internet moet voorzien. 

Mvg bianca


Bel 0800-0402 gratis nummer.  Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. Dat is het snelste. Het duurt 24uur voor de opdracht is uitgevoerd. 


Ha @Bianca0703, het klopt helemaal Wat Joep1965 zegt! Ik zag je bericht en dat je nog geen contact hebt gehad met ons, dus heb het bij dezen zelf voor je aangevraagd. Het wordt dus binnen een werkdag verwerkt. Je krijgt daar nog een sms van. :-)


Dank je wel 👍


Goedenmorgen helaas nog niks bij geschreven en nog geen sms ontvangen. 

Zal zodra ik in de gelegenheid ben op het werk het gratis nr bellen. 

Gr bianca


Check even of je na een herstart wel kan internetten.


Top mijn 50gb zijn bij geschreven maar kan idd helaas niet op internet (geen wifi verbinding) 


Wat vreemd @Bianca0703! Werkt het inmiddels wel? Waar loop je precies tegenaan? Zie je wel streepjes op de Mifi router? Krijg je een bepaalde melding o.i.d.?


Heb inmiddels telefonisch contact gehad met 1 van de medewerkers en het is inmiddels weer super opgelost en alles doet het weer. 

Bedankt voor de goede service 

Groetjes Bianca