Skip to main content

Goedenavond,

Wij zitten na onze verhuizing al 2 maanden zonder internet omdat de planning voor het omleggen van de glasvezel niet doorging i.v.m corona, dus een tijdje terug een noodpakket opgestuurd gekregen van jullie met 50 gb, maar nu is onze vraag of we dit ook weer kunnen opwaarderen of laten omzetten naar onbeperkt gb. Het ziet er namelijk naar uit dat we het nog een maand met deze oplossing moeten doen, aangezien het nu voor 7 juli gepland staat, dit was alleen niet zeker en we zouden toch graag weer eens een keer een aflevering van onze favoriete serie willen kijken. 

Met vriendelijke groeten, 

Marijtje ten Klooster

Dag @MarijtenKlooster Ga ik voor je regelen! Het zal binnen een werkdag in orde zijn!


Oké super bedankt @Bart_

Maar wat ga je precies regelen? :)

 

Groeten, 

Marij


Oké super bedankt @Bart_

Maar wat ga je precies regelen? :)

 

Groeten, 

Marij

Sorry, iets te snel geschreven. Ik heb 50GB extra voor je aangevraagd. En, mocht het nodig zijn, als die op is kan ik het nog een keertje doen @MarijtenKlooster 


@Bart_  Oké helemaal goed, dan weet ik dat voor de volgende keer, bedankt! :) 


Hoi, ik had nog een vraag. 

Ik kan nergens terugvinden hoeveel tegoed we nog hebben. Op het schermpje en de hilink app zie ik alleen hoeveel ik verbruikt heb. Kan ik ook ergens inzien wat ik nog heb? Vind ik iets overzichtelijker

Groeten, 

Marij


@Bart_ zouden wij ons noodpakket weer kunnen opwaarderen?

En zou je misschien een kijkje kunnen nemen naar de vraag hierboven? :)

 

Groeten, 

Marijtje


@Bart_ zouden wij ons noodpakket weer kunnen opwaarderen?

En zou je misschien een kijkje kunnen nemen naar de vraag hierboven? :)

 

Groeten, 

Marijtje

Yes! Ik heb het verzoek weer verstuurd, @MarijtenKlooster En je verzoek vind ik heel logisch, maar ik kan je op dit moment geen alternatief bieden voor een duidelijker overzicht ben ik bang 😞 Ik kan je tegoed uiteraard wel weer opwaarderen, als dat nodig is. 


@Bart_ Helemaal goed!

 

Ah oké, nou ja dan weet ik dat in iedergeval, 't is een beetje een onhandige situatie waar we maar ff mee moeten leven denk ik, hopen dat 't snel opgelost is en we weer via de normale weg van 't internet gebruik kunnen maken!

Maar in iedergeval bedankt voor de nieuwe aanvraag!

 


Reageer