Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

 

Mijn schoonmoeder heeft haar abonnement van Internet en TV bij jullie per 19-02-2021 opgezegd.

 

 

Hier heb ik 2 vragen over.

 

  • Ze heeft op 02-03-2021 nog een factuur voor haar telefoongebruik in februari en haar abonnement voor de maand maart. Voor het telefoongebruik kan ik begrijpen, maar voor het abonnement van maart is niet duidelijk.
  • Ze heeft ook een herinnering ontvangen voor het terugsturen van haar apparatuur. Dat heb ik voor haar gedaan, ik heb het afgegeven bij PostNl. Daar heb ik een bewijs van ontvangen en dat heb ik bij haar afgegeven. Het probleem is dat ze dat bewijs niet meer kan vinden. Ik ben ook een klant van jullie en ik heb het zeker opgestuurd!!

Graag ontvang ik uw reactie op deze 2 vragen.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

Marcel van Kerckhoven

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

 

Hoi @mvankerckhoven, welkom. 

Ik begrijp dat je nog met vragen zit. Ik ga mijn best doen om deze te beantwoorden. 

  1. Jouw schoonmoeder kan nog een slot factuur verwachten, hierop wordt de balans opgemaakt en het teveel betaalde abonnementsgeld netjes verrekend en terug gestort. Omdat je bij KPN altijd de maand vooruit betaald, en het abonnement eind februari is beëindigt heeft jouw schoonmoeder nog een factuur ontvangen. 
  2. Hopelijk wordt De geretourneerde apparatuur zo snel mogelijk verwerkt, je mag de emails negeren. Blijven de emails aanhouden, geef dan een seintje! Dan mail ik onze afdeling logistiek om het op te lossen.

Ik hoop dat alles zo duidelijk is, als je nog meer vragen hebt hoor ik het graag. :smile: