Skip to main content

Ik ben al 22 jaar vaste klant bij KPN maar ga helaas afscheid nemen met al mijn abonnementen van in totaal meer dan 150€ per maand!

We weten dat we bij de duurste zitten maar daar kreeg je voorheen je service voor terug. Als je nu contact probeert te krijgen ben je 2 dagen bezig met in de wacht staan en uiteindelijk GEEN oplossing. 
bij de concurrentie is de service niet veel beter maar we gaan in totaal wel 40% naar beneden met de kosten!

wat blijkt, telefoon loopt via het KPN netwerk, de tv en internet draaien ook op het KPN netwerk 🤪

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Is dit alleen een mededeling of wilt u geholpen worden?


Hi @mjpost, wat jammer dat je niet meer te spreken bent over onze service:sweat: We doen erg ons best om iedereen zo goed mogelijk te helpen en ik baal ervan te horen dat jij je nu zo slecht geholpen voelt dat je een overstap naar een ander overweegt:slight_frown:

Waarom heb je contact met ons gezocht? Ik hoor het graag zodat ik hopelijk nog wél een oplossing kan vinden!


Helaas, na vele pogingen om contact te krijgen met een mens ipv een computer hebben wij het opgegeven. 
je zegt dat jullie je best doet om een goede service te leveren maar aan de groeiend aantal klachten over jullie service is het niet nodig om uitleg te geven. 
kpn heeft de keus gemaakt om mensen met verstand van hun producten te vervangen door een computer die antwoord geeft op steekwoorden. Puur en alleen om de service kosten te drukken. 
de winst moet hoger en de concurrentie komt stevig op dus moet het geld toch ergens vandaan komen. 
het begin van het einde van een mooi bedrijf. 

Nokia is er een mooi voorbeeld van!


Tsja tijden veranderen. Waarom zou je bellen als het ook via Twitter, Facebook of via een forum zoals hier kan?! 


En hier op het forum word je goed geholpen door mede-forumleden én heb je ook direct contact met KPN medewerkers.


Er werken gelukkig nog erg veel mensen bij KPN, en die hoor je ook te spreken te krijgen als je er met onze zelfservice opties niet uit komt. Een groot deel van onze klanten is echter direct geholpen met onze zelfservice opties, waardoor ze sneller de hulp krijgen die ze zoeken dan wanneer ze hiervoor telefonisch of via de chat contact met ons opnemen. En ze weten voor de volgende keer waar ze moeten zijn:relaxed:

Dat het ook wel eens mis gaat waardoor mensen juist gefrustreerd raken door de zelfservice opties, daar zijn we van op de hoogte. We zijn dan ook continue bezig om dit proces te verbeteren!

Als je met ons belt en aan de lijn blijft nadat er een zelfservice optie aan is geboden, zou je ook daadwerkelijk een medewerker te spreken moeten krijgen, zonder verdere poespas. Daarnaast zijn we zoals @Joep1965 aangeeft ook via Facebook en Twitter te bereiken, waar je snel antwoord krijgt zonder verdere keuzemenu's :slight_smile:


Ik begrijp @mjpost wel.
Als je een vraag inspreekt en er is een automatisch antwoord beschikbaar dan krijg je dat.
Maar wat is het ergelijk als het niet hetgene is wat je zoekt en dan weer moet bellen, en als je niet oppast met hetgeen je inspreekt krijg je weer de 'oplossing' waar je niets aan hebt.

Als jullie het kunnen verbeteren met de optie om daarna toch doorverbonden te kunnen worden met een medewerker dan zou dat een hoop frustratie schelen.


Het sleutelwoord daarvoor is toch “ik wil een medewerker spreken” of gewoon helemaal niets zeggen. Dan kom je uiteindelijk bij een medewerker (wachtrij...) terecht.


Het sleutelwoord daarvoor is toch “ik wil een medewerker spreken” of gewoon helemaal niets zeggen. Dan kom je uiteindelijk bij een medewerker (wachtrij...) terecht.

Ja Ruud, dat weten wij, maar de klant en vooral de nieuwe klant niet.
Daarom zou het mooi zijn als men alsnog die optie kan kiezen.


Als je gewoon blijft hangen, wordt je inderdaad doorgezet naar een medewerker (of wachtrij), ik kan me heel goed voorstellen dat dit niet voor iedereen duidelijk is, zeker niet als je voor het eerst contact met ons zoekt.

Ik heb dit signaal doorgegeven aan de partij die zich hier mee bezig houdt!