Skip to main content

Geachte KPN,

Een reactie op mijn opzegging via kpn.nl is vooralsnog uitgebleven. Deze opzegging is op 22 september 2020 verstuurd via kpn.nl en door kpn is deze actie bevestigd als ontvangen. 
 

Deze bevestiging van KPN per mail bevat helaas de tekst “dit is geen bevestiging van de opzegging, hier wordt u over teruggebeld.
Als uw opzegging is verwerkt, ontvangt u van ons een definitieve bevestiging per e-mail of per post.”

Aangezien (1) KPN tot op heden verzuimd heeft de opzegging formeel te bevestigen, en (2) er geen andere mogelijkheid is om de opzegging online door te geven (wat verplicht is indien een abonnement ook online afgesloten kan worden) ga ik er bij deze - en via dit forum bericht bij KPN - vanuit dat de opzegging bevestigd is. 
 

Graag verneem ik van u of - en zo ja hoe - u het modem/router retour wilt ontvangen per of na de einddatum van het abonnement (14 Dec 2020). 
 

Met vriendelijke groet,

klant met klantnummer (...)

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Geachte KPN,

Een reactie op mijn opzegging via kpn.nl is vooralsnog uitgebleven. Deze opzegging is op 22 september 2020 verstuurd via kpn.nl en door kpn is deze actie bevestigd als ontvangen. 
 

Deze bevestiging van KPN per mail bevat helaas de tekst “dit is geen bevestiging van de opzegging, hier wordt u over teruggebeld.

Daar moet je een jurist voor zijn om dat te kunnen schrijven. 

Dit kan dus alleen zo zijn, als je hebt opgezegd voor de afloopdatum van je contract. Je kan dat zien op Mijn.KPN.Com (werkt alleen met Amerikaanse browsers) als je de producten hebt gekoppeld. 

Bij KPN hebben ze het al een half jaar heel druk (waarmee weten we niet). 


Hoi @Flo1234567890, welkom op ons Forum.

Wat vreemd dat je nog geen reactie hebt op jouw online doorgegeven opzegging. Mijn excuses hiervoor.

Helaas heb ik niet de mogelijkheid om jouw abonnement op te zeggen, dit kan alleen door mijn collega's van de Opzegdesk gedaan worden. Zij zijn telefonisch en via de chat bereikbaar. Op onze site vindt je onze contactgegevens, als je daar klikt op het blok ‘Internet / Wifi’ en vervolgens kiest voor ‘Ik heb een andere vraag of wil graag contact’, krijg je onderaan de pagina de optie om een chat te starten.


@Flo1234567890 Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!


Reageer