Skip to main content

Hoi,

Ik heb sinds begin oktober 3x per week zowat telefonisch contact met KPN. Eerst over de verhuizing waarna het continu fout ging en er steeds een monteur gestuurd werd terwijl er geen kabel lag. Uiteindelijk kwam er een onderaannemer welke geconstateerd heeft dat er geen kabel ligt en alles ‘overhoop’ getrokken moest worden om een kabel te leggen en deze ook nog naar binnen te trekken. Dit zou zoveel aanpassingen vergen dat we besloten hebben dit niet te doen. Direct gebeld met KPN en de medewerker welke ik sprak zou zorgen voor opzegging zonder opzegtermijn van 1 maand. De verhuizing moest eerst uit het systeem verwijderd worden voordat de opzegging in gang gezet kon worden. Binnen 48 na elkaar zou ik een bevestiging van annulering verhuizing en opzegging krijgen. De annulering verhuizing heb ik ontvangen maar de opzegging heb ik niets van vernomen en nu is het al 10 dagen later. 
Ik heb hierna begin deze week nogmaals contact gehad om navraag te doen en er was niets bekend van een opzegging. Medewerker heeft dit direct opgepakt en zou dit afstemmen met back-office en ik zou bericht krijgen. U raad het al, t/m vandaag nog steeds niet vernomen. Gisteren maar weer gebeld en gesproken met een medewerker en die zag niets terug. Na 25 minuten uitzoekwerk zou ik worden doorverbonden naar afdeling opzeggingen. Na 30 minuten in de wacht gestaan te hebben bij het doorverbinden zonder dat ik iets hoorde van een medewerker de verbinding maar verbroken omdat ik weg moest. Wat een service!!!
Tot op heden wordt het abonnementsgeld gewoon geïncasseerd en ik verneem maar niets van de opzegging.  Hoe kunnen we dit het beste oplossen? Neig steeds meer naar het storneren van het bedrag zodat KPN zelf maar contact opneemt met mij. Maar ik heb ook geen zin om een deurwaarder op de stoep te hebben uiteindelijk.

 

Goedemorgen @DV1994 en welkom hier op ons forum!

Goed dat je ook via deze weg aan de bel trekt want het is uiteraard niet de bedoeling dat er geld wordt geïncasseerd terwijl we je geen diensten leveren. De kortste klap is om contact op te nemen met onze collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen. Zij zijn bereikbaar op het gratis nummer 0800 0402 en geef dan vervolgens aan dat je belt inzake een opzegging, dan kom je meteen uit bij de juiste mensen. Mocht dat op de een of andere manier tot niks leiden, laat me dit dan vooral weten zodat ik kan kijken of ik dit voor je op kan lossen. Maar in eerste instantie is het hier verstandig om direct contact op te nemen met de afdeling die verantwoordelijk is voor de opzeggingen en alles wat daarmee te maken heeft! 


Hoi, al 5x gedaan maar worden afspraken beloofd maar niet nagekomen. Zoals afgelopen maandag, ik werd zeker binnen 3 werkdagen teruggebeld. Het is vandaag vrijdag en 4 werkdagen later en nog steeds niets gehoord…..


Een Richard zou me terugbellen, maar nog steeds niets vernomen. Inmiddels 7 werkdagen verder en er werd beloofd dat ik binnen 3 werkdagen zou worden teruggebeld. 
Dramatisch dit, speelt al vanaf begin oktober nu!!!


Een Richard zou me terugbellen, maar nog steeds niets vernomen. Inmiddels 7 werkdagen verder en er werd beloofd dat ik binnen 3 werkdagen zou worden teruggebeld. 
Dramatisch dit, speelt al vanaf begin oktober nu!!!

Dat is natuurlijk uiterst teleurstellend en niet wat je van ons hoeft te verwachten @DV1994 :(

Als je voor mij je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik vanaf hier ook even met je mee gaan kijken. Een abonnement opzeggen kan ik niet vanaf hier maar wellicht dat we vanuit daar kunnen kijken wat er nu daadwerkelijk moet gebeuren. Ik hoor in ieder geval graag weer van je.


Heb het forumprofiel ingevuld


Heb het forumprofiel ingevuld

Dankjewel @DV1994!

Bij hoge uitzondering heb ik net zelf maar contact opgenomen met de collega's die verantwoordelijk zijn voor de opzeggingen. De collega in kwestie ziet ook dat dit fout gaat en gaat dit verder oppakken. De verhuisorder zorgt er op de een of andere manier voor dat het abonnement niet kan worden stopgezet en daar is nu actie op ondernomen. Wacht het nog heel even af, mijn collega geeft aan dat hij hier deze week nog contact met je over op gaat nemen. 


@JanZ_ in het bericht geeft u aan dat er deze week (inmiddels vorige week) contact met me zou worden opgenomen. Uiteraard t/m heden nog steeds niets vernomen en wel weer leuk het nieuwe abonnementsgeld geïncasseerd. 


@JanZ_ in het bericht geeft u aan dat er deze week (inmiddels vorige week) contact met me zou worden opgenomen. Uiteraard t/m heden nog steeds niets vernomen en wel weer leuk het nieuwe abonnementsgeld geïncasseerd. 

Klopt, helaas is dat niet gelukt en daarvoor wil ik je ook excuses aanbieden @DV1994. De collega van de afdeling 'Opzeggingen' die ik hier vorige week over heb gesproken, heeft me gister een mailtje gestuurd. Hij heeft een ticket voor een achterliggende dienst aangemaakt omdat hij het schijnbaar zelf niet direct op kan lossen. Je wordt in ieder geval niet vergeten, al kan ik me dat gevoel wel voorstellen gezien hoe alles met betrekking tot je opzegging tot nu toe is verlopen. 


Opzegging zou nu per 22-11-2022 zijn doorgevoerd. Met terugwerkende kracht zou het abonnementsgeld gecorrigeerd worden per 5-10-2022. Tot op heden nog geen creditfactuur of iets van gezien.
Wordt er zo moe van dat het zo lang moet duren en de communicatie ronduit dramatisch is en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Kunt u zien wanneer ik deze credit kan verwachten?


@JanZ_ 

Opzegging zou nu per 22-11-2022 zijn doorgevoerd. Met terugwerkende kracht zou het abonnementsgeld gecorrigeerd worden per 5-10-2022. Tot op heden nog geen creditfactuur of iets van gezien.
Wordt er zo moe van dat het zo lang moet duren en de communicatie ronduit dramatisch is en je van het kastje naar de muur wordt gestuurd.
Kunt u zien wanneer ik deze credit kan verwachten?


Goedemorgen @DV1994!

Je ontvangt deze maand nog een slotfactuur waarop het teveel betaalde bedrag in mindering wordt gebracht.  Ik kan helaas niet zien op welke datum deze precies gaat komen, het spijt me :( 


@JanZ_ Helaas tot op heden nog steeds geen bericht of iets dergelijks gehad. We gaan richting het einde van het jaar en tussen kerst en nieuwjaar hoeft ik waarschijnlijk weinig te verwachten van KPN.

Hoe gaat dit nu opgelost worden? Speelt al 3 maanden nu. Ik ga ervan uit dat er uit coulance nog wat extra gedaan wordt want dat je als klant zijnde hier zolang zelf achteraan moet rennen is ronduit dramatisch.


@JanZ_ Helaas tot op heden nog steeds geen bericht of iets dergelijks gehad. We gaan richting het einde van het jaar en tussen kerst en nieuwjaar hoeft ik waarschijnlijk weinig te verwachten van KPN.

Hoe gaat dit nu opgelost worden? Speelt al 3 maanden nu. Ik ga ervan uit dat er uit coulance nog wat extra gedaan wordt want dat je als klant zijnde hier zolang zelf achteraan moet rennen is ronduit dramatisch.

Hoi @DV1994, ik zie dat je op 20 december een creditfactuur hebt ontvangen had je deze zelf ook al gezien? 


@JanZ_ ja die heb ik gezien. Maar die is maar vanaf eind november terwijk het met terugwerkende kracht vanaf 5 oktober 2022 zou zijn. Dus dat gaat ook alweer verkeerd. Schijnbaar kunnen die afspraken intern ook niet goed gecommuniceerd worden. 


@JanZ_ ja die heb ik gezien. Maar die is maar vanaf eind november terwijk het met terugwerkende kracht vanaf 5 oktober 2022 zou zijn. Dus dat gaat ook alweer verkeerd. Schijnbaar kunnen die afspraken intern ook niet goed gecommuniceerd worden. 

Klopt hoor, er is met jou de afspraak gemaakt dat de kosten vanaf 5 oktober in mindering zouden worden gebracht en dat gaat ook goed komen. Neemt natuurlijk niet weg dat het veel te lang heeft geduurd en dat verdient zeker geen schoonheidsprijs. Kan ik met jou afspreken dat als je hier in de eerste week van januari nog niks over hebt gehoord je mij via deze weg even bericht? Indien nodig ga ik het dan zelf voor je corrigeren. 


@JanZ_  Ja doe ik. Bedankt 


@JanZ_   Helaas nog steeds niets vernomen. Kunt u hier achteraan gaan en het zelf corrigeren?


@JanZ_    Helaas nog steeds niets vernomen. Kunt u hier achteraan gaan en het zelf corrigeren?


Hoi @DV1994, ik ben er voor je achteraan geweest, er was bij het doorzetten iets niet helemaal goed gegaan achter de schermen. Ik heb de vergoeding nu handmatig ingediend, dit wordt met een slotfactuur in mindering gebracht. Sorry voor het ongemak!