Skip to main content

Ik heb last van wegvallende verbinding (bekabeld alles aangesloten) nadat ik een storing had gehad van geen radio op hoge kanalen vanaf kanaal 900 ect.

Modem al diverse alen gereset zowel stroom eraf ongeveer 20 seconden als met een paperclip (harde reset) maar in beide gevallen geen resultaat of weinig het oranje lampje blijft terugkomen en vanmorgen branden er ook nog een rood lampje erbij maar na de reset ging deze dan wel weer uit.

Ik zit te denken om naar een andere provider te doen overstappen maar ook deze kunnen problemen gaan geven dus ik blijf bij KPN mits de problemen worden opgelost.

Heden voor de tweede keer een monteur willen inplannen dan staat er al duidelijk dat er kosten aan verbonden zou zijn afgenomen diensten, maar hier ga ik zeker niet mee akkoord omdat ik niet om het defect heeft gevraagd dit is gekomen nadat de radio zenders verdwenen waren vanaf kanaal 900 dit is herstelt en nu dan deze problemen.


Heden vandaag monteursbezoek gehad zie Service-opdracht Ordernummer: TK0000028127895 waarbij de monteur het ISRA-punt heeft vervangen alsmede de Y-Kabel maar het probleem is hetzelfde gebleven oranje service lampje komt steeds terug ook na reset van het modem zowel de gewone reset als een harde reset in beide gevallen geen resultaat soms is het geluid radio brokkelig en televisie hapert soms.

Monteur wou ook het modem vervangen maar de nieuwe modem kwam niet online dus heeft hij de oude terug gehangen.

Ik had wel gehoopt dat het vandaag zou worden opgepakt omdat ik vandaag de gehele dag thuis ben, maar volgens het digitaal inplannen kon ik het alleen één dag later inplannen, vreemd toen ik nog als monteur buiten reed voor KPN moest ik hiervoor terug naar de klant omdat het probleem niet zou zijn opgelost, het speelt zich nu een week af eerst had ik problemen met de hoge kanalen van de radio vanaf 900. De klacht is nu ook doorgegeven aan 2e lijn volgens klantenservice maar gezien dat het af en toe niet is te beluisteren is en blijft het irritant.

Ook wil ik graag mededelen dat de verbindingen op de HVD-IJsselmonde stroringen kunnen veroorzaken dat misschien daar de fout zit, ze gaan de HVD verhuizen en zijn nu tijdelijke verbindingen gemaakt…….

NIET EENS MET KOSTEN VAN DIENSTEN DIE MONTEUR VERRICHT !


Hoi @Meerwillenweten2017 . Ik zie dat de monteur een 0 factuur heeft geschreven. Dus zijn bezoek is niet in rekening gebracht.

Klopt het dat er vanmiddag wéér iemand langskomt?


Hoi Erwin_ Nee inderdaad zijn factuur is een nul euro factuur, het gaat erom wat ik ermee bedoelt als ik wederom dezelfde storing zou melden middels de website staat er duidelijk dat het € 60,00 gaat kosten en er staat niet bij als het aan de zijde van KPN zou liggen dat er wederom een nul euro factuur uit zal gaan komen dus bij het aangaan van monteurs bezoek ga je akkoord met de kosten.

Ja het klopt voor vanmiddag staat er wederom een monteursbezoek gepland want het probleem is tot heden nog niet opgelost is nu ruim een week zo, en waarom gaat het nieuwe modem niet online die de eerste monteur wou plaatsen vermoedelijk een DOA kan gebeuren natuurlijk maar heeft de monteur er slechts maar één modem op zijn auto hij zal toch wel meerdere klanten bezoek op een dag…..  maar goed ik hoop dat het vanmiddag ook opgelost gaat worden ik zit er ook niet op storingen te wachten.


Heeft de monteur het probleem kunnen oplossen?


Nee Erwin_ helaas nog niet, de order is ook teruggezet als “not completed” omdat er geen toegang werd gegeven voor de HVD i.v.m. verhuizing van twee interne afdelingen het systeem lag eruit voor toegang.
De monteur had graag een kopermeting willen uitvoeren omdat de lijn niet echt optimaal meet vanuit huis en vanaf het systemen van KPN.
Zodra er toegang zou zijn zou ik gebeld gaan worden of dat ik morgen nog even zou bellen of het oranje lampje uit zou zijn "Service” op het modem dan zouden op afstand nog eens een meting kunnen doen en zou het nog branden is een kopermeting noodzakelijk om het op te lossen.