Skip to main content

Hallo, ik heb het contract van mijn vriendin over genomen omdat we gaan samenwonen, nu is de overname geregeld en kreeg vandaag tv ontvanger en zo thuis, behalve een experia box, hoe kan dit?

Misschien omdat uw vriendin al een Experiabox had?


Dacht ik ook, maar die moest ze weer terug sturen naar kpn


Hoi TV, welkom terug. Dit is vreemd. Een contractovername is een zuiver administratieve handeling. Daar zou helemaal niets met apparatuur moeten gebeuren. Wil je jouw forumprofiel invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit na, en zorg voor een nieuwe Experia Box.


Heb alles ingevuld Erik.


Dankjewel. Ik zie dat je deze wijziging zelf hebt gedaan in Mijn KPN. Dat je nu een nieuwe ontvanger hebt gekregen is niet erg. Dat je geen nieuwe modem hebt gekregen klopt, die heb je nog. Als het goed is. 

Is dit niet het geval? 


Inmiddels aangepast, vandaag experia box binnen gekregen, echter zonder glasvezelkabel


Inmiddels aangepast, vandaag experia box binnen gekregen, echter zonder glasvezelkabel

Zonder kabel met rode stekkers bedoelt u?


Juist


Dan gebruik je daarvoor een andere goede kwaliteit ethernet-kabel, en plugt die erin.
Kleur maakt niet uit.  Daar filtert een kabel niet op met wel- of geen connectie..


Dan gebruik je daarvoor een andere goede kwaliteit ethernet-kabel, en plugt die erin.
Kleur maakt niet uit.  Daar filtert een kabel niet op met wel- of geen connectie..

Klopt helemaal. Een doodgewone netwerkkabel is voldoende. Lukt het zo? 


Het is gelukt! Helemaal top! Heb echt 0 verstand van dit soort dingen, dus iedereen bedankt!


Hoi TV, welkom terug. Dit is vreemd. Een contractovername is een zuiver administratieve handeling. Daar zou helemaal niets met apparatuur moeten gebeuren. Wil je jouw forumprofiel invullen en laten weten als je dat gedaan hebt? Dan kijk ik dit na, en zorg voor een nieuwe Experia Box.

Dan gebruik je daarvoor een andere goede kwaliteit ethernet-kabel, en plugt die erin.
Kleur maakt niet uit.  Daar filtert een kabel niet op met wel- of geen connectie..

Het is gelukt! Helemaal top! Heb echt 0 verstand van dit soort dingen, dus iedereen bedankt!

 Fijn dat het gelukt is. :relaxed: