Skip to main content

Sinds januari ligt er in de meterkast een aansluitpunt voor een glasvezel aansluiting. Als bestaande abonnee wil ik eindelijk wel een een overstappen naar de glasvezel. Als ik de brief van KPN van 13 augustus 2019 lees staat er dat de huidige aansluiting kosteloos wordt omgezet. Heb ik ten onrechte zitten wachten op acties van de KPN of had ik zelf moeten reageren. Tot nu toe is er niets gebeurd.

Wat moet ik doen ????

*admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hoi @jozefd ,

Zet jouw gegevens eens in deze site:

 https://www.kpnnetwerk.nl

 

Dan zie je meteen de status. 

Je kunt je daar ook inschrijven voor de nieuwsbrief:

 https://www.kpnnetwerk.nl/nieuwsbrief/


Hoi Jozef, 

Ik had hetzelfde hier (maar dan korter geleden) met mijn glasvezel-aansluiting. In tegenstelling tot wat er in de brief/mail staat, dat er automatisch wordt overgezet naar glas, heb ik zelf gebeld met KPN Servicedesk. 

Waarschijnlijk is de FTU (Fiber Termination Unit) geplaatst (klein vierkant kastje), maar de NTU (Network Termination Unit) nog niet. 

De Servicedesk kan een afspraak met een monteur voor je maken. Dan wordt de NTU geplaatst en eventueel in de POP e.e.a. gepatcht zodat je glasaansluiting gaat werken. 

Na het overzetten kun je je abonnement aanpassen via MijnKPN of via de Servicedesk. 


Hi @jozefd, Welkom hier! Als het goed is kunnen wij je gewoon omzetten naar een glasvezel abonnement. In verband met COVID-19 deden we deze werkzaamheden eigenlijk niet/minimaal. Ik kijk graag even met je mee of ik de lijnverbetering voor je kan inplannen. 
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?:blush:


Op 10 juli bericht gehad van KPN dat omzetting wordt ingepland. Ik wacht geduldig af en ben blij dat ze mij niet zijn vergeten


@jozefd Goed om te horen! Ik ga er vanuit dat het niet nodig is en dat alles goed komt. Bij twijfel kun je hier altijd een gil geven. :hugging:


@jozefd Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat de omzetting inmiddels ingeplad staat of zelfs al geregeld is. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden. 


Reageer