Skip to main content

Hi all,

Sinds een maand of 2 bevind er zich een NT in mijn studio echter heb ik tot op heden nog geen mogelijkheid gehad om daadwerkelijk over te stappen. Ik heb een beetje met de glasvezel checker lopen spelen en ik vermoed dat dit komt doordat de DSL aansluiting op toevoeging ‘K006’ staat en de glasvezel mogelijk op toevoeging ‘06’ is gezet gezien er met toevoeging ‘06’ wel glasvezel mogelijk is in tegenstelling tot eerder genoemde toevoeging.

Mijn vraag is dan ook als volgt: hoe kan ik alsnog gebruik maken van de glasvezel aansluiting? Ik heb in MijnKPN rond gekeken maar ik kom niet verder dan het aanvragen van een “verhuizing” echter lijkt me dat niet de juiste oplossing.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

 

 

@Clz Welkom op het forum. 

Ik controleer graag voor je of ik de overstap naar glasvezel zou kunnen regelen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten wanneer dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en zien wat precies het juiste adres is! 


Hi @Rutger_! Forumprofiel is bij deze ingevuld.


@Clz Bedankt voor het invullen van je profiel. 

Ik zie inderdaad de administratief de aansluiting op toevoeging 06 staat. Ik begrijp dus dat je graag over wil naar glasvezel? 

Mocht dit het geval zijn dan kan ik een collega verzoeken om dit in gang te zetten! Kun je mij dit laten weten? :)


@Rutger_  Graag! Ik zat al even te wachten! Bedankt Rutger!


@Clz De omzetting is aangevraagd. Deze zou in moeten gaan per 07-01, op deze datum kan de kabel dus worden omgestoken in het glasvezelpunt! :)

Ik kan helaas niet exact aangeven hoe laat het signaal actief wordt! 


@Clz Ik zie dat het niet goed gegaan is met het aansluiten van glasvezel. 

Mag ik vragen wat er mis is gegaan?