Vandaag zou ik overgaan van Ziggo naar KPN. Een SMS bericht vanochtend rond kwart over negen gehad dat internetverbinding zou werken. Alles volgens instructies geïnstalleerd, maar geen internet. Gebeld rond kwart over tien met kpn. Medewerker heeft via videoverbinding meegekeken en de aansluiting getest. Die werkte niet. Dit was niet het geval zou aan kabel aansluiting in de wijk kunnen liggen. Afspraak tussen 13:00-17:00 een monteur langs komen. Deze is niet geweest, na vijf uur gebeld met kpn. Kreeg te horen dat de sms verkeerd gestuurd zou zijn. Dat op aansluitingsdag geen monteur komt. Dat het probleem bij Ziggo ligt. En dat de aansluiting tussen 08:00-20:00 kon gebeuren op de aansluitingsdag, moest nog maar even wachten en anders contact opnemen met Ziggo. Probleem is nog steeds niet verholpen lampje op kastje internet brand nog niet. Weet niet waarom ik contact op moet nemen met Ziggo jullie zouden de overstap regelen. En vandaag 20:00 zijn ze ook niet bereikbaar meer. Dat betekent dus na 24:00 geen Ziggo meer en ook geen aansluiting Kpn. Bedankt.
Mijn eerste keer jaren geleden was geen succes met kpn, maar dit is weer een slechte ervaring.