Skip to main content

Het is echt schandalig wat je meemaakt als je simpel wil overstappen van Ziggo naar KPN. Aanbieding sprak aan, dus ging akkoord. Eerst moest er nog een monteur komen om de glasvezel naar binnen te brengen. Ben gewoon thuis, maar zie opeens een kaart van KPN, “we hebben u gemist”. En daar begint de ellende die nog niet voorbij is, want ik zou in februari overgaan, maar werd direct uitgesteld naar augustus. lekker dan. Werd uiteindelijk ingekorte en men zou as vrijdag komen om alles te installeren. Wat blijkt, is de overstap termijn verlopen en moet er een nieuwe aanvraag overstap gedaan worden bij Ziggo. ivm maand opzeg termijn alles weer een maand opgeschoven nu naar 7 augustus. De lol is er wel een beetje af bij mij. Krijg je vandaag ook nog eens een mail van Ziggo: “ u blijft, wat fijn”. Wat een stelletje randdebielen werken er bij deze 2 bedrijven, sorry dat ik het zo zeg, maar er deugt helemaal niet van.

@JDO1960 Welkom op het forum. 

Wat jammer om te lezen dat je overstap zo lang duurt. Het lijkt er op dat het aansluiten op het glasvezelnetwerk door KPN Netwerk lang op zich heeft laten wachten. 

Ik controleer graag of ik je toch nog meer informatie kan geven. 

Zou je daarom je forumprofiel willen invullen en hier een seintje willen geven als dit is gelukt?