Skip to main content

@Kpn  Hallo ons TFT loopt eind juli af , kunnen we dan pas het abonnement aanpassen naar KPN of kan dat al eerder?

Gaat nu om internet, tv, en vast bellen. 

Ook bij   KPN  geen behoefte aan abonnementen voor mobieltjes

 

@Oberon 5 Gewoon je oude TFT-abonnement laten doorlopen, en niet verlengen of over naar een KPN-abonnement. Dan blijf je de oude voorwaarden en de oude prijs houden. Dat is meestal goedkoper  

En wijzigen kan altijd nog. 


@Oberon 5 Wat @JRe zegt klopt, maar als je toch nu al je abonnement wilt wijzigen naar een ander KPN-abonnement dan kan dat. Daarvoor hoef je niet te wachten tot eind juli. Overigens loopt je huidige TFT-abonnement ook na eind juli automatisch door als je niets doet.

Piet.


@JRe  , @P.J.M. van der Vooren 

Bedankt voor jullie snelle reacties , dat kan je van KPN niet zeggen….

Natuurlijk loopt straks het abonnement door .

Wat oude Telfort prijzen betreft , vorige jaar een “gratis” upgrade naar glasvezel gekregen.

Daar is toen echt alles wat maar fout ging fout gegaan, vervolgens is het “gerepareerd” met tijdelijke kortingen en een creditfactuur . Die “reparaties”zijn nu voorbij en ik ben dus veel Telfort kortingen kwijt.

Ook zo aan het genieten van het nieuwe “TV menu wat KPN sinds augustus vorig jaar aan het uitrollen is?

(  en de klanten in de praktijk de sof(t)ware test(t)en  )

Een groot drama , nog steeds volgen er updates , en ik de basis zijn er nog steeds zaken niet goed.

Voor mij zkere een overweging om straks het IPTV gebeuren op te zeggen en dan een los kastje aanschaffen zodat de tv ook wat slimmer wordt.