Skip to main content

Hoe is het mogelijk dat KPN zo NIET-klantvriendelijk is dat je terugverlangt naar Ziggo.
 

Per 31-12-2020 zou ik overstappen van Ziggo naar KPN. op 31-12-2020 een SMS van Ziggo ontvangen dat het vanaf nu opgezegd is en op 31-12-2020 een SMS van KPN ontvangen dat het pakket actief is. Niks is minder waar.

 

tot op heden GEEN internet en TV. 15 keer gesproken met de telefonische klantenservice en lange gesprekken via Facebook chat. Helaas niemand die je wil helpen. Ik heb inmiddels 5 verschillende datums gehoord dat mijn pakket zou worden aangesloten (die al lang actief zou moeten zijn) en de chat waar ik een klacht wilde indienen verbrak de verbinding toen het kritisch werd!
 

Ik heb vrije dagen moeten opnemen omdat ik niet thuis kan werken! KPN biedt aan op 12-01-2021 een monteur langs te sturen. Besef dat even; al zes dagen aan het martelen om tevergeefs normaal contact met KPN te krijgen en dan doodleuk bijna TWEE WEKEN later een monteur langs te sturen. Hoe leg ik dat uit aan mijn baas?

Dat is niet de bedoeling.  Ik ga er vanuit dat een medewerker dit snel op pakt. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag. 


Ik heb mijn profiel aangevuld maar het zou mij oprecht verbazen als er nu wel wat zou gaan gebeuren..


Hi Nick, welkom op het forum. 

Bedankt voor je gegevens, ik zie inderdaad ook dat de verbinding nu op 12 januari staat gepland. Ook wat mij betreft is dit best lang. 

Heb je inmiddels ook een noodpakket van ons gehad om toch thuis te kunnen internetten? 


Hallo Alex; nee er is mij nog geen enkele ‘acceptabele’ oplossing geboden helaas..


Ik heb nu eentje voor je besteld. Daarin zit een MiFi router waarmee je internet kunt gebruiken via 4G (50 Gb aan data), volgens mij is het bereik daar goed genoeg voor. Daarnaast zit er ook een Digitenne ontvanger om tijdelijk televisie te kunnen kijken. 

Ik heb het pakket opgestuurd naar de Jumbo, aan de Wilhelminastraat 7. Je kunt het daar morgen na 15 uur ophalen. Vergeet een geldig ID-bewijs niet, je moet er namelijk voor tekenen. 

 

 


De set is ontvangen; echter is de aansluitkabel tussen Digitenne kastje en de antenne niet de juiste (schroefdraad op antenne). Dit past met geen mogelijkheid…!!! Het Wifi apparaatje werkt wel super moet ik zeggen.. maar die 50GB zou zo wel op zijn omdat ik mijn TV dus ook via internet moet streamen… helaas weer niet opgelost dus.. 


De set is ontvangen; echter is de aansluitkabel tussen Digitenne kastje en de antenne niet de juiste (schroefdraad op antenne). Dit past met geen mogelijkheid…!!!

Wat vervelend dat de aansluitkabel niet op de antenne past, onze excuses hiervoor. Ik heb zojuist een nieuwe verstuurd. Laat je ons weten of het hiermee wel lukt?