Skip to main content

Ik krijg net een een advertentie te zien: Gratis Philips TV, Super-Wifi, Nieuwe Modem en 4k TV-ontvangers. Ik blij... maar helaas alleen voor nieuwe klanten. Waarom krijgen nieuwe klanten wel super-wifi, 4k-ontvangers en een nieuwe modem?

Mesh-wifi zal ik zelf moeten betalen, de tv ontvangers die ik in bruikleen heb lopen minimaal eens in de twee dagen compleet vast (en bij gebruik van de applicaties vrijwel direct), dezegeven maximaal 1080p door. Mijn bruikleen modem is al helemaal te triest voor woorden, volgens mij 5e hands ofzo, deze zit inmiddels met tape vastgebonden anders splijt de v8- open. De WiFi is zo verschrikkelijk traag dat de enige juiste instelling voor de wifi de uitschakelknop is, zodat deze in ieder geval de rest van het netwerk niet verstoord.

Dus begrijp ik het nou goed: als je bijtijdse apparatuur wil kan je beter je abbonement opzeggen, dan krijg na een aantal maanden wachten naast de nieuwste rand-apparatuur ook nog een Philips Smart-tv!!! Mooie deal KPN! 

KPN geeft al jaren een leuke korting of een kado aan nieuwe klanten. Jij hebt dus toen je klant werd ook wat gehad. Jij snapt ook wel dat het onbetaalbaar is om iedere vast klant korting of een tv te geven. De prijzen zouden dan omhoog moeten.  De bruikleen apparatuur wordt zonder problemen vervangen als er iets kapot is. Dat plakband om het modem was dus echt niet nodig geweest.  Tenzij je een Motorola ontvanger hebt zijn alle ontvangers gewoon goed. Storingen of  stilstaand beeld is vaak simpel op te lossen. Wat heb je al gedaan om dat op te lossen? KPN gaat juist heel erg ver om je te helpen met goed Wi-Fi. Bij slecht Wi-Fi wordt je super wifi's aangeboden tegen een hele mooie prijs.  Als je voor een dubbeltje op de eerste rij wil zitten en het gedoe van overstappen geen probleem vind dan loont overstappen inderdaad. Maar zeker bij de budgetproviders is de hardware vaak verouderd.  


Heeft u de WiFi manager al eens gedaan? Deze ruilt de v8 tegenwoordig soms om voor een nieuwer model. 

En als u hier een foto laat zien van een v8 die werkelijk met plakband aan elkaar zit, dan ben ik er van overtuigd dat u van een KPN medewerker een andere krijgt.