Skip to main content

Beste kpn,

 

Twee maanden terug ben ik verhuisd naar mijn neef. Ik ben een competitive gamer in RL alleen bij mijn neef hebben we Ziggo en het internet is zo onwijs onstabiel. Ik kan gewoon geen één avond knap spelen zonder 600 ping of volledige disconnecties.. Ik ben dus nu ook al twee maanden bezig en ze kunnen het maar niet oplossen. Hoor ook gewoon 1 maand niet meer van ze, dus ik ben er wel een beetje klaar mee. 

Nu ben ik op het punt om over te stappen, alleen ik heb een vraag, als ik overstap naar KPN. Kunnen jullie garanderen dat mijn ping / latency altijd stabiel is? Dat mijn ping tussen de 10 en 20 zit wat normaal zo hoort. 

Ik hoor graag van jullie. 

 

PS in de foto s heb ik foto s geplaatst over het internet wat ik heb en de problemen. 

Dit is bv een overzichtje hoe mijn internet is op een avond. 

 

Hoi Yoeri, welkom op het forum. 

Een 100% garantie kan ik je niet geven, geen enkele provider verwacht ik. Los van Ziggo is nog wel de vraag wat wij op dat adres kunnen leveren. Glasvezel? Dan moet gamen makkelijk goed kunnen. DSL? Dan is de vraag hoeveel bandbreedte r beschikbaar is. 

Vul even je gegevens in, dan kan ik ook meekijken. :)


Hoi Alex!

Dank u wel voor uw berichtje! Ik heb mijn gegevens verder ingevuld. 

Ik word echt helemaal gek van de huidige situatie met Ziggo. Hopelijk kan u iets met de gegevens. 100% garantie snap ik dat u dit niet kan geven, alleen zou graag willen kijken of we kunnen kijken of KPN een veel stabielere internet kan leveren. 


Geen probleem. Ik zie dat er op dit adres DSL via vectoring tot 70/19 Mbps en via bonding tot 140/38 Mbps leverbaar is. Daarmee verwacht ik geen problemen bij het gamen wanner dit met kabel wordt gedaan. 

De vraag is echter of bonding al klaar is gemaakt op dat adres, anders moet er een monteur komen die dat doet. De uitdaging is dat dit op dit moment niet wordt gedaan i.v.m. Corona, dan zou je dus eerst 70 Mbps krijgen. 

Ook nog belangrijk: hoe ziet jullie huishouden eruit wat internetverbruik betreft? 


Op dit moment woon ik samen met mijn neef. 

We gamen allebei, alleen ik game competitive en mijn neef voor de lol. 

Verder soms downloaden we een game, maar voor de rest is het meer dat er 2 mensen online aan het gamen zijn in de vrije tijd uren.