Skip to main content

Ik heb via kpn internet en tv en vast bellen.

NU heb ik 6 weken geleden glasvezel gekregen dus ik wil nu mijn abonnement omzetten. Echter onder mijn KPN vindt daar geen enkele mogelijkheid toe.

Dit kost allemaal veel tijd er is bijna niets over te vinden. Kun je dit zelf wel aanvragen of kan ik het beter snel regelen via andere provider? Dit lijkt een eindeloze weg te worden.

@Peter Unkel Als u in "mijnKPN” klikt op het tabblad producten (boven midden) en daarna op thuisadres ( mits gekoppeld?) komt u bij extra opties toevoegen of wijzigen, alwaar u het abo kunt aanpassen.


Bij Producten staat niets ook iet nadat ik gekoppeld heb. Inmiddels is het gelukt via de chat functie op de kpn site. maar wel raar dat op mijn kpn nergens staat dat er glasvezel beschikbaar is. Het koppelen begrijp ik ook niet goed want ik ben toch klant al mijn producten zouden dan automatisch daar moeten staan. Immers de facturen staan er wel allemaal met daarin de producten die ik afneem.


Ik heb via kpn internet en tv en vast bellen.

NU heb ik 6 weken geleden glasvezel gekregen dus ik wil nu mijn abonnement omzetten. Echter onder mijn KPN vindt daar geen enkele mogelijkheid toe.

Dit kost allemaal veel tijd er is bijna niets over te vinden. Kun je dit zelf wel aanvragen of kan ik het beter snel regelen via andere provider? Dit lijkt een eindeloze weg te worden.

Bij Producten staat niets ook iet nadat ik gekoppeld heb. Inmiddels is het gelukt via de chat functie op de kpn site. maar wel raar dat op mijn kpn nergens staat dat er glasvezel beschikbaar is. Het koppelen begrijp ik ook niet goed want ik ben toch klant al mijn producten zouden dan automatisch daar moeten staan. Immers de facturen staan er wel allemaal met daarin de producten die ik afneem.

@Peter Unkel U heeft 6 weken geleden glasvezel gekregen. Bedoelt u daarmee dat de glasvezelverbinding ook fysiek is aangelegd met het glasvezelaansluitpunt ?

, of dat het abonnement via de glasvezel al effectief is ?

 


Maar waarom wil je het abonnement omzetten? Wil je een andere snelheid? Het omzetten gebeurt automatisch.  Je krijgt bericht wanneer het gaat gebeuren.


De glasvezel is aangelegd tot in de meterkast verder is er niets gebeurd. Ik heb nu een afspraak voor volgende week woensdag dat het glasvezel modem etc wordt geïnstalleerd de kastjes in de foto hierboven heb ik nog niet. Heb alleen een Experia modem.


OK dan zou dat dus goed moeten gaan. Maar in principe had je helemaal niet hoeven te doen. 


Hi Joep, 

Hoe kom je aan deze informatie? Zover ik weet ga je echt niet zomaar over op glasvezel als je thuis nog DSL hebt, dit komt doordat het netwerk in huis vaak anders wordt.