Skip to main content

Hallo,

Aangezien we binnenkort gaan verhuizen en de huidige aanbieder geen sneller internet meer kan aanbieden dan 100 mBits heb ik een nieuwe aansluiting aangevraagd voor het nieuwe adres.

De vraag is nu, 8 juli krijgen we de sleutel van het nieuwe huis, en vanaf die datum zou ik ook graag internet beschikbaar willen hebben op het nieuwe adres.

Het nieuwe adres wordt tot 8 juli nog bewoond door de huidige bewoners, dus zou ik graag de apparatuur willen ontvangen op het oude adres, en het dan op het moment van verhuizing meenemen naar de nieuwe woning.

Dit is blijkbaar niet mogelijk bij KPN, en het pakket zal dan naar het nieuwe adres worden verstuurd… maar dit mag weer niet, want de bewoners die daar wonen mogen er niet voor tekenen.

Al met al kreeg ik het advies om de aangevraagde aansluiting maar te annuleren, en opnieuw aan te vragen op het OUDE adres, om vervolgens weer een verhuizing door te geven zodat het uiteindelijk kan worden overgezet naar het nieuwe adres…

Het maken van een notitie o.i.d. of het handmatig versturen van de apparatuur naar het oude adres is in geen geval mogelijk ??

 

Met vriendelijke groet ,

 

Chris

Hoi @Chris83. Welkom op het KPN Forum. Wat leuk om te lezen dat je voor KPN hebt gekozen. Het is niet nodig om het abonnement te annuleren en op jouw huidige adres aan te vragen. We kunnen het bezorgadres voor jou aanpassen. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan passen wij het bezorgadres aan.


Hallo Vikash,

 

Ik heb mijn huidig adres in mij profiel aangepast.

Dus als ik het dan goed begrijp, krijg ik het installatiepakket op het oude adres geleverd, en kan ik het meenemen naar het nieuwe adres waarop het abonnement is afgesloten ?

 

Met vriendelijke groet,

 

Chris


Dat klopt! Ik ben alleen vergeten te vragen wat het oude adres is. :sweat_smile:

Wil je het oude adres achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld van jouw KPN Forum profiel?


Hallo Vikash,

 

Ik heb het nu als volgt aangepast :

Mijn nieuwe adres per 8 Juli 2020 staat in de normale adres gegevens van mijn profiel.

Daar dient dan het abonnement op te worden afgesloten en indien haalbaar per 8 juli beschikbaar te zijn.

 

De OUDE (nog huidige) adres gegevens staan in het Persoonlijke opmerkingen veld, daar dient dan indien mogelijk het installatiepakket naartoe te worden gestuurd.

 

Ik hoop dat het op deze manier duidelijk is :relaxed:

 

Met vriendelijke groet,

 

Chris

 


Ik zie nog geen aanvraag op dat nieuwe adres, Chris. Vraag eerst een abonnement aan op je nieuwe adres. Zodra je daar de bevestiging van binnen hebt (per e-mail, over het algemeen binnen 24 uur), kom het hier melden. Dan kunnen wij vervolgens het oude adres als afleveradres toevoegen. 


De aanvraag is wel gedaan, en daar heb ik ook een mail van ontvangen. Wellicht dat dit nog niet de definitieve bevestiging is dan. Ik zal het even in de gaten houden of ik hiervan nog een mail ontvang, en dan zal ik me hier weer melden.

 

M.v.g. Chris


Bij mij is 6 jaar geleden het installatiepakket (wat ik bij een verhuizing helemaal niet verwachtte) op het nieuwe adres afgeleverd. En gewoon door de schilders die er waren en niet mijn naam hebben aangenomen.

(mogelijk is kpn strenger geworden de afgelopen jaren...)


De bevestiging is inmiddels binnen, dus indien mogelijk kan het verzendadres worden aangepast naar het oude adres in het persoonlijke opmerkingen veld.

 

M.v.g. Chris

 


@Chris83 Bedankt voor jouw berichtje. Ik heb jouw bestelling gevonden en het afleveradres aangepast. Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan horen we dat graag van je!


Super, dank je wel !!

 

Met vriendelijke groet,

Chris


@Chris83 Graag gedaan!


Reageer