Skip to main content

Ik ben 2 weken geleden telefonisch benaderd door jullie.

Daarin is mij toegezegd dat jullie de overstap regelen van Ziggo naar jullie. Ik zie de overstap niet in mijn mail staan waardoor ik nu dubbele kosten heb. 
 

Ook is er toegezegd dat ik  een korting van €7,50 op mijn telefoon abonnement zou krijgen. Daar heb ik ook niets van terug gezien in de mail. 
 

Via de chat contact gehad waarin duidelijk staat aangegeven dat jullie de factuur van ziggo crediteren ivm fout van KPN. 
 Vervolgens wordt ik gebeld door de klachten afdeling dat dit niet mogelijk is omdat de overstapservice niet is door gezet in de order bevestiging. Wat dus een fout van jullie is aangezien jullie medewerker mij telefonisch heeft toegezegd dat zijn huidige contract met Ziggo gaat opzeggen en dat ik hier niets voor hoef te doen!!!  Nadat ik zelf contact met ziggo heb gezocht en alsnog zelf mijn contract heb stopgezet zit ik aan een opzegtermijn van een maand en nu dus alsnog met dubbelE kosten zit. ik heb bewijs dat jullie hebben gezegd dat jullie de laatste factuur van ziggo crediteren en ga er dus van uit dat dit alsnog gebeurd. Kortom zijn er telefonische toezeggingen gedaan en niet nagekomen. Maar zelfs de schriftelijke toezegging over het crediteren van de ziggo factuur komen jullie niet na. Hoe gaan we dit oplossen??

 


Beste@Overstap niet na gekomen, welkom op het KPN Forum.

Wanneer je naar KPN overstapt biedt KPN overstap service aan. Meestal gaat dit goed, maar soms ontbreken er gegevens en lukt het ons niet om de overstap aan de voorgaande provider door te geven. We sturen na het plaatsen van de bestelling altijd een order overzicht waarin de afspraken die telefonisch gemaakt zijn nog een keer herhaalt en bevestigd worden. KPN moedigt klanten aan om deze goed door te lezen en wanneer er iets niet klopt ons zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Ik begrijp uit jouw verhaal dat de overstap service los van de mondelinge toezegging van de medewerker niet is bevestigd. 

Normaliter is de orderbevestiging leidend en is het aan de klant om daar op te reageren als daar iets niet aan klopt (zoals het ontbreken van overstap service). De collega met wie jij hebt gechat is dus een beetje te voorbarig geweest in het toezeggen van een correctie. Echter heb jij deze toezegging wel zwart op wit en wil ik deze daarom, per uitzondering, wel graag honoreren. Zou jij voor mij jouw postcode en huisnummer aan jouw profiel willen toevoegen? Dan kan ik voor je aan de slag. 

 


Heel fijn dat dit alsnog mogelijk is! 
Ik heb mijn gegevens toegevoegd. 
 

ik hoor graag of het allemaal gelukt is.

 

Gr Wanita