Skip to main content

Hallo,

ik ben recent overgestapt van Ziggo naar KPN, hierbij gebruik gemaakt van de overstapservice.

ivm een fout bij de ingangsdatum deze overstap gecanceled en een medewerker heeft samen met mij via de telefoon een nieuw abbo afgesloten.

van ziggo ontvangen dat de overstap gecanceled was, maar nog niets ontvangen over de nieuwe overstap, het abbonement bij hun is nu ook nog actief, zeggen jullie deze voor mij op?

 

mvg

Het snelst antwoord op uw vraag is om even te bellen met KPN via 0800 0402.


Het snelst antwoord op uw vraag is om even te bellen met KPN via 0800 0402.

Bedankt voor je reactie, dit kunnen ze met terugwerkende kracht in orde maken, dus ik heb geen haast. (niet genoeg haast om 20 minuten in de wacht te staan in ieder geval)


Welkom op ons forum @Snebbol!

Oei, dat lijkt dan inderdaad niet helemaal goed te zijn gegaan! Heb je inmiddels al telefonisch contact met ons gehad of heb je nog verdere hulp van mij nodig?
Indien je van mij nog hulp nodig hebt, zou je dan je forumprofiel  alvast kunnen invullen? Geef je hier nog een reactie als ik nodig ben?


Welkom op ons forum @Snebbol!

Oei, dat lijkt dan inderdaad niet helemaal goed te zijn gegaan! Heb je inmiddels al telefonisch contact met ons gehad of heb je nog verdere hulp van mij nodig?
Indien je van mij nog hulp nodig hebt, zou je dan je forumprofiel  alvast kunnen invullen? Geef je hier nog een reactie als ik nodig ben?

Hey Nico, ik heb mijn profiel ingevuld en heb nogsteeds hulp nodig, bedankt voor je reactie


Dankje @Snebbol !
Ik heb beide orders erbij gepakt en zie dat ook in de nieuwe order overstapservice is aangevraagd. Ziggo heeft hierop van ons de melding gekregen dat jouw diensten moeten stoppen per aansluitdatum. Kan soms even duren voordat dat verwerkt is.
Ondanks dat het nog maar zo kort geleden is heb ik uit voorzorg wel onze overstapdesk alvast aangestuurd om het uit te zoeken voor je. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte!!


Dankjewel @Nico_ 

 


Dankje @Snebbol !
Ik heb beide orders erbij gepakt en zie dat ook in de nieuwe order overstapservice is aangevraagd. Ziggo heeft hierop van ons de melding gekregen dat jouw diensten moeten stoppen per aansluitdatum. Kan soms even duren voordat dat verwerkt is.
Ondanks dat het nog maar zo kort geleden is heb ik uit voorzorg wel onze overstapdesk alvast aangestuurd om het uit te zoeken voor je. Zodra ik meer weet hou ik je op de hoogte!!

Dit is inmiddels opgelost, handmatig opgezegd en jouw collega regelt een terugbetaling van de extra gemaakte kosten. 

 

Ik had nog een vraagje, wanneer kan ik mijn welkomstcadeau verwachten? (van de black friday actie)

 

mvg


Excuses voor de late reactie! Als het goed is, heb je inmiddels jouw Black Friday welkomstcadeau mogen ontvangen. Heel veel plezier ermee!


klopt, erg blij mee, bedankt @Denise_Â