Skip to main content

Hallo, ik ben 5 jaar geleden  overgestapt van ziggo naar kpn alles in 1. Mobiel was ik al jaren daarvoor klant bij kpn. Ik heb toen gebruik gemaakt van de gratis overstapservice. Nu blijkt dat ik al die jaren ook nog aan Ziggo heb doorbetaald. Facturen via post of mail heb ik nooit gezien van ziggo. Dit is een flinke smak geld, dat is te begrijpen? Hoe nu verder??? Grt

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Lubk 
Da's dan erg schrikken voor je, maar je kunt de KPN niet verantwoordelijk stellen voor 5 jaar onoplettendheid van jouw kant.
Direct Ziggo opzeggen is het beste wat je kunt doen, maar een schadevergoeding gaat er niet inzitten.
Ik vraag me af hoe het kan dat je 5 jaar ongemerkt doorbetaald?
Kijk je nooit je rekeningen na?
Dan hoop ik voor je dat er niet meer dingen zijn die je 'ongemerkt' doorbetaald.


Nou het was niet helemaal 5 jaar maar iets korter. En idd dat is ook echt onoplettendheid van mijn kant geweest. Maar dit kwam ook vooral omdat ik nooit een mail of post van ziggo heb gezien, dat vind ik zo vreemd. Maar ik kan jullie wel verantwoordelijk stellen als ik gebruik heb gemaakt van de overstapservice! Ik praat nu niet over het volledige bedrag, maar het kan toch niet zo zijn dat je dit weg wuift. En ja ik ben zelf ookschuldbewust! 


Lees de berichten hierboven nog maar eens na.
Heb je die bevestiging nog waarop staat dat je de overstapservice hebt?
Niet dat ik denk dat het wat zal geven, maar iets is altijd beter dan niets.


Het feit blijft dat er betalingen zijn geïnt, waar de ziggo geen recht op had. Ik heb gebruik gemaakt van de overstapservice, dus dit is onacceptabel om de schuld in mijn schoenen te schuiven. Ben bang dat dit een juridische aanpak vereist. 


Die bevestiging heb je dus niet….:disappointed:
Je kunt jouw laatste reactie ook omdraaien.
Het is onacceptabel om jouw onoplettendheid de KPN in de schoenen te schuiven.
Je kunt het beste even wachten tot een KPN medewerker aan dit topic toe komt.
Ik ben ook maar een klant en geen KPNmedewerker.


Ik heb die bevestiging op mijn mail staan, begin hier haast te denken dat je met de dochter van de directeur bent getrouwd.


Als dat een lekker ding is dan ben ik daar wel voor :yum:


Overigens @Lubk  zet vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.


Hi @Lubk ik ga even voor je kijken. Heb je ondertussen Ziggo wel al opgezegd? Want wij kunnen dat proces na het aansluiten niet alsnog beginnen. Daarnaast is het inderdaad zo dat we er vanuit gaan dat als er iets niet is zoals afgesproken dat er contact met ons wordt opgenomen. Uiteraard hebben we wel processen hiervoor. Voor zover ik na heb kunnen kijken is er echter geen gebruik gemaakt van de overstapservice. Op het moment dat dit wel zo is heb je in de orderbevestiging staan dat we Ziggo opzeggen en staat daarbij ook het klantnummer op dat we zouden opzeggen. Klopt het dat het klantnummer dat in de bevestiging staat ook het klantnummer is van het abonnement dat is door blijven lopen?