Skip to main content

Via een overstapservice overgestapt van tmobile naar kpn. Tijdens het telefoongedprek aangegeven dat ik niet zonder internet wil komen te zitten ivm werk.

Nu 24 maart, tmobile levert geen diensten meer, kpn gaat pas 29 maart leveren. Hoe kan het zijn dat de klant de dupe wordt van dit terwijl ik vooraf nogheel duidelijk aangeef dat ik niet zonder wil komen te zitten?

 

Reactie kpn, sorry wij kunnen niets voor u betekenen en gaan pas de 29e leveren. 

Via een overstapservice gebruik gemaakt om over te stappen van tmobile naar kpn. T mobile sluit af op 24maart , kpn sluit aan op 29maart. Betekend dus 5 dagen zonder internet en televisie. Fijn als je veel thuiswerkt.. Antwoord kpn, sorry we kunnen niets voor je doen,pech.

 

Waarom maak ik dan gebruik van een overstapservice als het toch fout gaat? Hoe kan het zijn dat de klant hier de dupe van is? 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 


Hoi @Klant 66. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je op dit moment zonder internet zit. We zoeken graag voor je uit wat we hierin kunnen betekenen. Zou je daarvoor jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan? We horen graag van je!


Gedaan


Dank, @Klant 66! 

Nu 24 maart, tmobile levert geen diensten meer, kpn gaat pas 29 maart leveren. Hoe kan het zijn dat de klant de dupe wordt van dit terwijl ik vooraf nogheel duidelijk aangeef dat ik niet zonder wil komen te zitten?

Heel zuur, maar wij kunnen hier geen antwoord op geven. Op het moment dat er gekozen wordt voor een nieuw abonnement met overstapservice, geldt het volgende:

 

 

 

 

 

De startdatum van het KPN abonnement heeft helaas een vertraging opgelopen, maar er is nog geen bericht naar T-Mobile gestuurd om het abonnement stop te zetten: dat bericht versturen wij pas, als je aangesloten bent op het KPN netwerk. Dus ik kan eigenlijk niet verklaren waarom je nu al geen diensten meer hebt van T-Mobile. Mijn advies is dus om even met T-Mobile te bellen!
Ik zie dat je eerder vandaag contact hebt gehad met onze klantenservice en dat mijn collega een noodpakket voor je heeft aangevraagd: ik ga er vanuit dat onze afdeling Logistiek het noodpakket zo snel mogelijk naar je verstuurd. Per e-mail en SMS ontvang je een bevestiging zodra deze naar een servicepunt bij je in de buurt verzonden is.


Nee en dit is dus precies een frustratiepunt.je geeft het uit handen met een overstapservice. Maar gaat het fout dan moet de klant er zelf achteraan. Dan had ik net zo goed geen overstapservice kunnen nemen. Er is al gebeld met tmobile en die geven aan dat zij dit van kpn hebben doorgekregen. Ik zit er dus middenin en kan als klant helemaal niets. Zij wijzen naar jullie en andersom precies hetzelfde. Is dat de bedoeling van een overstapservice? Lijkt mij, zoals mij is verteld door medewerkers van KPN, dat de klant een geruisloze overstap hoort te hebben met overstapservice, en niet zonder diensten komt te zitten.


Het hoort ook een zorgeloze overstap te zijn, dus waar het misgegaan is…. Ik ga mijn best doen om dat te achterhalen. Excuses dat het niet gelopen is zoals het hoort te gaan bij de overstapservice. Om je in ieder geval nu z.s.m. aan internet te helpen, is er een noodpakket aangevraagd: je kunt deze komende vrijdag na 14:30 uur afhalen bij een PostNL servicepunt bij jou in de buurt: per SMS en mail is een bevestiging verzonden.


En morgen is het donderdag.. Nog een dag zonder internet terwijl er hier kinderen online lessen moeten volgen en mensen vanuit huis werken. Mij is vanmiddag nogverteld dat ik morgen een noodpakket zou krijgen en nu hoor ik dit opeens. Ik laat het maar en bedank je verder gewoon voor je reactie. Fijne avond.