Skip to main content

Beste kpn,

 

Op 2-3-2021 heb ik mij aangemeld voor het netwerk van KPN. Helemaal blij mee, ook de overstap service leek mooi! (U hoeft helemaal niks te doen!!) (Nu blijkt dat ik dat dus wel moet en er ook nog eens stress ervaar)

 

Ik kreeg vandaag een brief van ziggo dat er een factuur open staat. Dit kan natuurlijk niet omdat ik al bijna 4 maanden bij KPN ben. Wat is hier fout gegaan? Ik heb gebruik gemaakt van de overstap service staat in mijn overeenkomst maar heb geen bevestiging gekregen van ziggo des tijds? 

Kan iemand mij helpen hiermee? 

Met vriendelijke groet,

 

Rik Leeman

En ja.. ook al heb ik contact gehad met de klantenservice die mij doorstuurde naar ziggo en weer andersom.. 


Welkom op ons forum @RikL2 en goed dat je aan de bel trekt.

Het belangrijkste bij de overstapservice is wel dat en de oude provider hier aan mee doet (Ziggo doet hier inderdaad gewoon aan mee) en dat je buiten contract zit/zat bij de oude provider. Binnen contract kan onze overstapservice niets opzeggen zonder afkoopboete voor de klant  (welke wij logischerwijs niet gaan crediteren)
Ik wil het graag voor jou laten uitzoeken. Zou je hiervoor je forumprofiel kunnen invullen met de gegevens die ik hiervoor nodig heb? Geef je nog een gil zodra je dat klaar hebt dan kan ik aan de slag!


Bedankt voor jouw snelle antwoord. Ik heb mijn profiel bijgewerkt.

 

met vriendelijke groet,

 

Rik


@Nico_ geniet van zijn vrije dagen, vandaar dat je nu een reactie van mij krijgt :slight_smile:.

Bedankt voor het doorgegeven van je gegevens. Ik zie dat je inderdaad gebruikt gemaakt hebt van de overstapservice, van Ziggo naar KPN, en dat het KPN abonnement per 01-04-2021 is ingegaan. Vanuit ons is er ook een bericht gestuurd naar Ziggo om het abonnement te beëindigen.
Ik lees dat je al contact hebt gehad met de klantenservice van Ziggo: wat is hieruit gekomen? Van welke periode is de ontvangen factuur van Ziggo en is het abonnement nu daadwerkelijk opgezegd (zo, ja per welke datum)?

Het kan helaas zo zijn dat de overstapservice niet goed gaat, ondanks dat in jouw bevestiging vermeld staat. Als dat ook bij jou het geval is, dan verzoek ik je vriendelijk om het abonnement bij Ziggo alsnog zelf op te zeggen en een mail te sturen naar correctie-overstap@kpn.com. Vermeld in je mail het volgende: het klantnummer van KPN KPN, uitleg + bewijs (facturen Ziggo en opzegbevestiging van Ziggo). Je krijgt vanuit onze administratie binnen 5 werkdagen een terugkoppeling.