Skip to main content

Beste kpn, vandaag contact gehad met jullie service desk betreft het weg vallen van mijn verbinding. ( Dsl connectie lost).

We hebben nu 40 mbit en zijn een gezin van 4 en wanneer de lijn voledig belast word dus de maximale snelheid word gevraagd dan restart de experia box zich op nieuw op. Advies was deze te resetten. Dat ga ik ook nog doen. Tevens gaf uw medewerker aan dat 40 mbit voor een gezin als wij eigenlijk niet toereikend meer is. En een hogere snelheid verdiend dan ook de voor keur. Echter weiger ik naar ziggo te gaan en glasvezel komt pas ergens over een jaar. 
is pairbonding een mogelijkheid bij ons? In ons huis komt een kabel binnen met heel veel draadjes.

Ons klantnummer: *********

Met vriendelijke groet E.Barte

 

Wat zegt deze site over de te behalen snelheid op jouw adres?https://kpn-compleet-fpi-info.fourstack.nl graag een screenshot zonder je postcode plaatsen idm



 

bij deze :)


Op zich moet je daar bij normaal gezinsverbruik best mee uit de voeten kunnen. Pairbonding is helaas niet leverbaar.  Welke experiabox heb je staan?


Ik heb de v10 staan.

Alleen apart dat dit niet mogelijk is terwijlik toch minstens 10 aderparen binnen krijg op onze aansluiting.

 

 


Dat kan maar als ze niet zijn aangesloten of halverwege niet gelast zijn houdt het op. De kosten zijn te hoog om te gaan graven en lassen. welke snelheid haal je als je bekabeld meet?


Meet met speedtest.net een snelheid van 38mbit.

met een upload tussen de 4 en 8. Maar dat is afhankelijk of dat mijn kids er op zitten. 


Ik ben bang dat er gewoon meer niet in zit. De v10 is een prima modem die echt wel wat aan kan. Probeer em inderdaad een keer te resetten. Let op je verliest dan wel alle zelf ingestelde instellingen. En stel dat er 2 tv tegelijkertijd in hd aan staan dan is dat een verbruikt van ca 15 Mbit/s dan heb je dus nog 23 over voor andere activiteiten. Moet echt voldoende zijn. Controleer voor de zekerheid ook het kabeltje tussen de experiabox en het israpunt.


Hi Erwin, welkom hier. Joep heeft je al goed geïnformeerd zie ik. Helaas is er technisch niet meer snelheid mogelijk op dit moment. De verbinding mag er echter niet uitvallen bij gebruik natuurlijk, dus laat vooral weten of die reset daarbij helpt. Zo niet dan meet ik de boel graag voor je door.