Skip to main content

Is het mogelijk dat iemand mijn persoonlijke homepage activeert?

Met vriendelijke groet,

Saloman

@Saloman Allereerst welkom op ons Forum! Fijn dat je ons gevonden hebt. 
Volgens mij begrijp ik je vraag niet helemaal. Wat bedoel je precies met de persoonlijke homepage? Ik denk dat het gaat om een bestelling die je hebt geplaatst, klopt dit? 

Ik hoor graag van je!


Nee, het gaat niet om een bestelling.

Het gaat er om dat ik een eenvoudige site wil maken en daar graag mijn ruimte bij kpn wil gebruiken. En heb gelezen dat dit dan eerst vrijgegeven moet worden.

 

Met vriendelijke groeten Sander


Ik neem aan dat je een abonnement hebt bij KPN Consument. Daar zit vlgs mij geen homepageruimte bij.

Als ik nml zoek op de kpn-site onder “eigen website” dan krijg ik alleen hits op zakelijk. (KPN Zakelijk heeft standaard homepagerruimte. Een KPN Zakelijk abonnement, KPN EEN, is duurder dan een consumentenabonnement).


Jawel @PeterG hier staat (een beetje) meer: Nieuwsserver & homepage KPN.

Homepageruimte (max. 200 MB)

Er staat ook “Je kunt je homepage telefonisch activeren via onze klantenservice”. 

Ik neem aan dat de moderators dit ook wel kunnen.


Tis maar heel weinig ruimte hoor. 500 mb ofzo. En geen scripttaal aanwezig. Geen PHP dus. Je kunt wat plaatjes uploaden en met html/css/javascript wat leuks doen, maar daar houd het wel zo ongeveer op.


Ah, okee, Ruud. Dank je wel. Maar mij te ingewikkeld met uploaden enzo. I.p.v. gewoon een beheerpagina.

@RBxx 


Ja Peter, laat maar zitten, denk ik ook. Zoals Nick al zegt, heel beperkt in mogelijkheden en grootte.


@Saloman Oeps, deze verzoeken komen niet vaak voor aan de consumenten markt, vandaar dat ik je vraag verkeerd geïnterpreteerd had. Op het e-mailadres in je profiel zie ik dat de homepage al geactiveerd is? :thinking: Waar loop je op dit moment tegen aan? :confused:


@Saloman We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders weet je ons te vinden!


Reageer