Skip to main content

Bij mij knippert pon lampje ook en modem heeft alles groen behalve internet die knippert, iemand nog suggesties? 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je aangemaakt. 
 

 

Heeft de verbinding eerder wel gewerkt? Als het PON-lampje langer dan 5 minuten knippert duidt dit op dat deze wel signaal krijgt maar niets met het signaal kan, bijvoorbeeld omdat het ONT niet op die specifieke aansluiting op de apparatuur is geregistreerd maar op een ander of omdat het ONT helemaal niet is geactiveerd. Snelste is om even te bellen met 0800-0402 en aan te geven dat je verbinding buiten dienst is.


Dank je. Verbinding heeft nooit gewerkt omdat hij nieuw is ivm verhuizing. Dus vers aangesloten. Ik heb paar keer gebeld ook geen activatie sms gekregen. Maar ze zeggen dat er een monteur langs moet komen maandag. 


Hoi @Sander N .  Welkom op het forum.

Dus vandaag komt de monteur? Laten we dat even afwachten. Mochten er daarna nog vragen zijn, stel ze hier gerust!


De netwerkbeheerders stonden me heel aardig te woord echter was er geen afspraak in systeem. Medewerker verkondigde dat het een patch is en dat ik daarvoor niet perse een monteur nodig had. Het zou een deze dagen omgezet moeten worden. Afwachten dus nog maar. 


Ik wil toch wel graag even meekijken. Kun jij je profiel aanvullen en mij daarna hier een seintje geven? 

 


Morgen komt er toch nog een monteur, zelf dacht ik nog dacht het misschien lag aan de kabel. Ik zie alleen een gele en geen rode of witte met gele stekker waarmerkten het over heeft


Hoe is dit afgelopen, @Sander N ?


De monteur was er en is met pon kastje naar centrale gegaan om iets te fixen. Hopelijk komt het goed. Was nog niet geactiveerd maar toen hij dat wel had gedaan knipperde pon nog steeds dus blijft vreemd. Afwachten….


Heeft de monteur het uiteindelijk werkend achtergelaten?