Skip to main content

we zijn nu weer een jaar verder en 15 monteurs, net contact gehad met KPN klantenservice WiFi, bij de eerste poging moest ik mijn super wifi (3 stuks) met een tandestoker resetten dan aansluiten op het Motorola kastje van de tv wachten tot het lampje groen word (3x) en dan de super wifi weer terug zetten, bij het terug zetten bleef 1 lampje paars branden toen ik dat melde werd de verbinding verbroken. Poging 2, kreeg een andere medewerker aan de lijn mijn hele verhaal weer verteld ook wat de vorige medewerker het gedaan, dat vond ze heel vervelend maar ze ging me helpen, wat de vorige medewerker had verteld was niet juist want ik moest minstens de super wifi (3x) een half uur aan het tv kastje houden en dan zouden alle kastjes weer op groen staan, Mijn opmerking dat het de schuld was van medewerker 1 dat het lampje paars branden deed niet ter zaken. Met andere woorden ik kan mijn super wifi (3x) weer helemaal opnieuw installeren en heb nog steeds geen goed Wi-Fi, zou 22 mb moeten krijgen maar krijg 1,97 mb. Wat vinden mijn mede forum leden hiervan. 

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

 

 

Maar dan blijft het een raadsel, waar KPN dus niets aan doet en dat vind ik niet goed, je zou denken dat KPN dit tot op de bodem zou willen uitzoeken, maar niks doen en gewoon blijven innen is makkelijker.


Maar dan blijft het een raadsel, waar KPN dus niets aan doet en dat vind ik niet goed, je zou denken dat KPN dit tot op de bodem zou willen uitzoeken, maar niks doen en gewoon blijven innen is makkelijker.

Dat is wel erg kort door de bocht. Het reguliere klantenservice-kanaal is niet altijd geschikt voor de wat complexere zaken en daar is dit forum dan weer het perfecte platform voor. Ik ben een KPN’er en volgens mij ben ik toch best actief mee aan het denken en aan het zoeken naar mogelijke problemen samen met een aantal klanten die veel weten van netwerken en andere zaken. Volgens het startbericht zijn er 15 monteurs ter plaatse geweest. Volgens mij duidt alles erop dat KPN juist wel moeite steekt in het uitzoeken van het probleem en het verhelpen.

Het geklaag tussendoor over wel ‘de volle pond moeten betalen’ draagt naar mijn persoonlijke mening niet bij aan het gesprek. Dat punt is duidelijk, dat blijven herhalen is echt niet nodig. Beantwoord dan liever de vragen die gesteld worden want alleen met de informatie die jij geeft kunnen we iets. Al met al ben ik een stuk minder gemotiveerd om mee te denken en mee te zoeken en ik zal mij bij deze ook minder met dit issue bemoeien.

 

Ik ga nog één ding toevoegen in het topic en dan ben ik klaar: koppel alles los van de Experiabox, alles. Zet op alle apparaten de wifi uit. Sluit één apparaat terug aan en doe dan daarmee de Speedtest. Werkt het dan wel? Top, dan kan je verder kijken. Er komt zo'n 17Mbps binnen volgens het modem. Je meet zelf 4, kans is natuurlijk aanwezig dat er allemaal apparaten aangesloten zijn die een klein beetje bandbreedte wegsnoepen waardoor je uiteindelijk op 4 uit komt.


Het is duidelijk dat je kiest voor KPN en dat begrijp ik “bijt niet in de hand die je voed “ maar van uit de klant gezien is het antwoord natuurlijk belachelijk, doe mij een plezier en reageer niet meer, die handelingen zou ik niet moeten uitvoeren maar KPN en niet de klant. Maar ik laat het erbij bedankt voor de moeite.


Hallo @hgjm er is nog een ander gezegde:

"Wiens brood men eet, wiens woord men spreekt".


Ha @hgjm, jammer dat je de hulp van NHendriks niet aanneemt! Mocht je in de toekomst toch nog willen overleggen of hulp vragen, laat het dan gerust weten. 


Beste Marcia, iedere hulp in deze is welkom, maar als ik te horen krijg dat niet moet klagen, dan is dat de druppel. Volgens mij ,ben ik trouw gebleven aan KPN, heb ik monteurs ontvangen die allemaal van goede wil waren maar niet het probleem hebben oplost. Kijk het ligt niet mij als klant, toch ??????


Ik denk dat jullie er inderdaad zo niet uitkomen. Er worden veel andere zaken bij gehaald, terwijl het toch echt gaat om het oplossen van een probleem. Maar hiervoor zou je dan wel wat dingen moeten testen. Je kunt eventueel bellen met de collega's via de telefonische klantenservice (0800-0402), dan heb je één op één contact. Bel dan wel even met je mobiel, voor het geval de verbinding van de Experia Box wegvalt. 


Dit topic is gesloten 


Ik zag net het nieuwe spotje van KPN, wat een lachertje 


Welk spotje?Van die kat?


Het spotje dat je recht op op goede WiFi en dat je dat met de manager kan bereiken, volksverlakkerijÂ