Vandaag 19 november een terug bel telefoontje gehad omdat mijn pathe voucher niet werkte ,man deelde mij mee dat ik daarvoor bij de klantenservice moest zijn en hij zou me doorverbinden, na zijn gesprek heeft hij met opzet de verbinding verbroken en ik met mijn vraag en onopgelost probleem achter bleef , wat een onbeschofte manier van werken , ik heb helaas mn contract uit te dienen maar raad hier net als op trust pilot aan geen kpn te nemen met deze schandalige manier van werken
Dat klinkt niet best
Hoezo "met opzet"? Hoe kun je dat beoordelen?
Als de verbinding met opzet werd verbroken dan is dat onbeleefd. Als het per ongeluk gebeurde dan is het onbekwaam.
Misschien moet met trust pilot even checken , dan weet iedereen al hoe kpn aan de telefoon met mensen omgaat ,ik ben niet de enige met dit soort klachten ,,heeft niks geen uitleg meer nodig
Truspilot is staat nou niet bekend als een serieuze betrouwbare site. Daar kan je niets mee.
Hahaha , laat dat de consument maar bepalen en niet een kpn fan
Ten eerste kreeg ik een voucher die niet werkte, en vervolgens niks opgelost en verbinding verbroken omdat het geen technische vraag was en ipv een oplossing achterblijvende met een niet werkende voucher en dan hier nog proberen goed te praten , zegt alweer zoveel van de klantvriendelijkheid
Ik zal blij zijn als mn contract erop zit en die voucher hou die lekker ,, deze manier van klantenservice vind ik simpelweg een schande want we betalen voor alles zo simpel is het
en probeerhet hier nou niet mooier te maken als het is
probleem werd niet opgelost
dat is jullie klantenservice
,,een fijne dag verder
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.