Skip to main content

Nou het is weer fijn..

Tv decoder maakt n update en vervolgens henben wij een probleem met de verbinding Wel TV maar geen APS netflix youtube etc.

Ook verbind mijn modum niet meer met t internet.

Waarom gebeurt dit nu weer zo?.

Af gelopen week al 3 x onderbroken DSL contact

Elke x tussen 20:00 en 21:00

Fijn als je nog aan t werk was..

 

@quattro4 Ik kwam je topic tegen en ik vroeg mij af of je de problemen hebt weten te verhelpen. Het spijt mij dat de update dan zo ongelukkig viel 😞 . Vaak wil een herstart van de ontvanger dan uitkomst bieden voor het niet functioneren van de apps. Als er een storing optreed kun je altijd bellen met 0800-0402. Dan kunnen mijn collega's gelijk de lijn doormeten en bekijken wat er aan de hand is.


T werkt uiteindelijk weer na 2 dagen.

De lijn doormeten…

Elke x dat er iets fout loopt, ligt het aan n netwerkprobleem buiten mijn huis.

Contackt opnemen heeft eigenlijk nooit een oplossing gebracht, waarom tussen 20:00 en 21:00 de DSL verbinding wegvalt voor router/modem?

Er is nog nooit een bevredigend antwoord op gekomen.

Behalve dat updates s nachts plaatsvinden.

Ik ben een vd weinige kpn klanten, juist omdat t dsl hier zo traag is.

De overige huishoudens zijn al met ziggo in zee gegaan


@quattro4 Fijn dat het nu in ieder geval weer werkt! Dat specifiek wegvallen is inderdaad vreemd. Heb je thuis apparatuur staan die met een ecostand werken? Of een schakelklok?   


Nee hoor @Remco_  Alles gewoon 24/7  aan.  Daarom is tjuist ook zo vervelend


De router vermeld ook keurig netjes, dat t DSL signaal weg gevallen is, keurig in t log boek. Ook weer de terug keer van t signaal. T netwerk in huis blijft gewoon werken, totdat t weer opnieuw opstart En uiteindelijk alles weer werkt.

Eea in huis is bekeken gemeten en 100% in oorde bevonden, conclusie Aan de zijde bij KpN valt t signaal weg….


Ik heb de verbinding nog even doorgemeten en ik zie dat niet terug in de lijnmetingen die ik gedaan heb. Heb je daar ook een screenshot van de logs toevallig?

 


 

Admin: bericht aangepast i.v.m. IP-adressen


Bij deze Remco


Excuses voor de late reactie, Dat is inderdaad een onderbreking van het signaal zelf. Hoe was het de afgelopen dagen? Ik meet zelf geen verbreking in onze aanmeldsystemen, ook de afgelopen dagen niet. Heb je een Fritzbox? Je kan nog even kijken of de firmware up to date is. Mocht de storing weer terugkomen dan raad ik je aan om op dat moment te bellen met 0800-0402, dan kom je meteen bij de juiste afdeling uit en meten ze dan realtime de lijn uit.


Fritzbox heeft steeds de laatste softwere, daar wordt op gelet.

Toch is hier echt t signaal onderbroken geweest, 3x in de week

Zelfs mijn enige buurman in dit rijtje huizen met kpn had hier last van.