Skip to main content

Beste,

Na het meerdere malen inplannen van een belafspraak, waar geen gehoor aan gegeven wordt, via deze weg. Graag wil ik mijn aflopende abonnement omzetten in een alleen internet abonnement. Er wordt aangegeven dat je dit makkelijk zelf kunt doen, maar vervolgens worden deze opties niet gegeven en moet ik mijn Alles-in-1 Pakket aanhouden. Graag ontvang ik hier hulp bij. Erg storende service zo, jammer dat het op deze manier moet.

Hoi @BigDamm 

Welkom op de community van KPN.

Het inplannen van een bel afspraak via de chatbot wordt inderdaad gepromoot door onder andere de moderators, terwijl er ook gewoon gebeld kan worden met KPN met een telefoon!
Vandaar dat ik in mijn reacties aan mede klanten, altijd beide opties geef zodat vragen steller zelf kan bepalen voor welke keuze hij of zij kiest.

Dus wil je graag hulp bij het omzetten van je alles-in-1 pakket naar een internet only abonnement, dan kun je gewoon bellen met de afdeling Opzeggingen en Contractbeheer van KPN.
Een medewerker van deze afdeling kan jouw daar bij helpen, en je abonnement omzetten.

Telefoonnummers:

• 0800-0402 (Vanaf elke telefoon)
  • 1200 (Vanaf een KPN mobiele aansluiting)

Openingstijden van deze afdeling zijn:

• Maandag tot en met Vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
  • Zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
  • Zondag gesloten

Spreek nadat de voice respons stem je heeft gevraagd waarvoor je belt, het volgende in: opzeggen en je wordt direct doorverbonden met een medewerker van de afdeling opzeggingen en contractbeheer.

Hi ​@BigDamm, welkom bij onze community. 

Ik ben erg benieuwd waarom het niet is gelukt met het terugbellen. Ben je niet teruggebeld? En dat meerdere keren? 

Uiteraard pak ik dit hier met je op. Zou je je KPN profiel willen invullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Reageer