Skip to main content

Goedenavond, vanmiddag om 16:40 uur heb ik gebeld met de klantenservice van kpn omdat mijn experia v12 (mijn 2e inmiddels) ineens weer helemaal uitging en opnieuw begon op te starten.eerlijk gezegd vermoed ik dat de modem uit zichzelf een reset uitvoert want aangezien het niet de eerste keer is dat het gebeurt, telkens als hij is opgestart, zijn de apart ingestelde 2,4 en 5 ghz netwerken of uitgezet of gewist. Heel lastig als je hele huis op google assistent werkt en is aangemeld op het 2,4 ghz netwerk. Ineens werkt er niets meer. Maar goed de dame fir Ik aan de telefoon had zei om 16:55 Uur ik moet even iets nakijken en dan kom ik bij u terug. Maar ik denk dat er een monteur langs moet komen. Na 10 minuten in de wacht te hebben gestaan zou je denken dat de dame, wanneer de lijn ineens verbroken wordt je wel even terug zou bellen, maar helaas de service reikt helaas niet zover dat een klant even goed geholpen wordt. Nee meneer belt u maandag maar lekker zelf weer terug en zie maar wanneer het verholpen wordt... Sorry maar misschien ben ik heel erg afhankelijk van een goede internetverbinding? Ik betaal er per slot van rekening meer dan genoeg voor... Echt... Wat een slechte service, het is niet de eerste keer dat er iets met onze verbinding aan de hand is. Vaak worden de snelheden bij lange na niet gehaald, en na de nieuwe modem was dat heel ff opgelost en nu krijg ik dit weer. Ik wist inmiddels zelf ook wel dat het dit weekend niet meer kon worden verholpen maar het was een kleine moeite geweest om mij even terug te bellen en een afspraak met een monteur te maken, dan had ik er een stuk beter gevoel over gehad. Maar ik krijg steeds meer het idee dat elke keer als er iets is dwt ik er maar beter niet over kan gaan klagen. Sorry kpn... Ik wil dat jullie nu voor eens en voor altijd de problemen met mijn internet gaan uitzoeken en oplossen...

 

Ik ben een nitwit op dit gebied en wil echt heel graag nu een keertje echt geholpen worden en niet telkens het gevoel hebben dat ik met weer een zoethoudertje naar huis gestuurd word. Want ik bedrijf ook niet dat ik toen ik een maand geleden met mijn experia v11 naar de kpn store kon gaan om een v12 op te halen, waarom ik toen niet gewoon de nieuwste modem heb meegekregen want ik begrijp nu dat er toen ook al een v13 of v14 was? Ik ben nu 12 jaar klant geloof ik bij kpn en heb denk ik niet geheel onterecht geprobeerd om mijn internet goed te krijgen en nog steeds zijn er problemen.

 

Ik heb geen zin om over te stappen maar wil nu eindelijk eens gehoord worden door jullie.

Begrijp ik het nou goed dat u in een korte periode 3 modems heeft geprobeerd? Overigens heeft een v11 nooit bestaan dus dat moet iets anders zijn geweest.Â